Beantwoord

Mogelijkheden Terug kijken en aantal zenders

  • 11 October 2018
  • 4 reacties
  • 594 Bekeken

Goedendag,

Ik zou wel eens willen weten waarom ik alleen op bepaalde zenders terug kan kijken en niet op alle zenders net als op de meeste providers. Ik las op de forum dat het ligt aan rechten enzo, maar dan vraag ik me af waarom het wel kan bij Ziggo en KPN maar niet bij Tmobile.

Andere vraag is waarom kan ik de tijd niet veranderen wanneer ik iets heb ingesteld om wat op te nemen. Ik zie deze optie er namelijk niet tussen staan.

Mvg,

Charlene
icon

Beste antwoord door Brian 16 October 2018, 16:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge
Kort antwoord @CharleneM1984
Ziggo en KPN zijn groot genoeg voor een goede afzet markt.

T-mobile is daar gewoon te klein voor.

Voorlopig worden we zoet gehouden met de optie van TV-Anywhere met die via de Chromecast te bekijken.

Persoonlijk vind ik dat T-Mobile wat meer van zich af moet bijten.
Daar heb je dus helemaal gelijk in @martva.

Ze adverteren met TV-Anywhere terwijl er meerdere dingen voorrang hebben.
Ik zag op de forum dat er veel word gevraagd om Netflix, tv gemist. Dat is belangrijker.

Maar goed, hopelijk gaan ze wel luisteren, want voor de rest vind het een fijne provider.
Reputatie 3
Badge
Ach ja. You can't win 'm all.
Maar wat je zegt. Prioriteit stelling is ver te zoeken.
Voor RTL gemist moeten de inkopers van T-mobile er gewoon meer werk instoppen. Dit betaald zich op termijn wel uit.

In mijn zoektocht naar de ondersteuning van netflix ben ik er achter gekomen dat er voor de Animo gebaseerde decoders die TMT gebruikt, geen app ontwikkeling plaatsvindt. Niet alleen bij TMT, maar ook Tele2, Solcon en Caiway is er geen mogelijkheid voor netflix. Ze kunnen net zo goed een optie maken genaamd Notflix. Klik je daar op, dan zie niets. 😂

Ik heb mij iig voorgenomen om t-mobile de rug toe te keren als mijn contract weer is afgelopen.
Reputatie 7
Hoi, mooi om te zien dat jullie hier over in gesprek gaan! 🙂 Het antwoord van martva klopt in grote lijnen (zoals je zo te zien ook al gelezen had), we moeten altijd een afweging maken tussen wat we aan willen bieden, aan kúnnen bieden en welke kosten hier tegenover staan. Dit betekent dat we keuzes moeten maken waar de ene klant héél blij mee is zoals TV Anywhere voor de desktop maar een andere klant vindt iets anders misschien belangrijker. Maar ik kan je verzekeren dat we de feedback die we van jullie ontvangen zeker meenemen in onze overwegingen en daar niet lichtvaardig mee om gaan!

Reageer