Beantwoord

na update entone standby modus niet in te stelle n

  • 5 June 2021
  • 5 reacties
  • 176 Bekeken

Voor de grote update stond de entone -68altijd aan. Dit verbruikt natuurlijk meer stroom. Maar aangezien de magic remotes van LG de entone niet volledig ondersteunen (aan uit zetten) was het laten aan staan wel een keuze.

 

Waar vind ik de standby instellingen?

icon

Beste antwoord door Boris 7 June 2021, 14:18

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @Fortje ,

Goed dat je het bij ons navraagt! Op de Kamai TV Box kan de standbytijd niet worden aangepast. Standby kan de Box in ieder geval wel via de AB van T-Mobile worden gezet. Ik hoop dat ik je hiermee van een antwoord heb voorzien. Check ook de handleiding van T-Mobile TV op onze website.

Welke handelingen moet ik doen om m weer te starten en tv te kunnen kijken?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Krulletje 1965, de TV Box kan herstart worden en daarmee zou het probleem verholpen moeten zijn. Zorg er voor de zekerheid voor dat zowel het modem, als de TV Box zonder stroom aangesloten zijn en zet de stroom er na 20 seconden weer op.

Na een update moet ik telkens de pin opnieuw invoeren. Dit probleem doet zich op beide boxen voor. Ik vermoed een oud model?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @N_eelman, welkom op onze Community!

Ik denk dat jouw kijkprofiel op een leeftijdsrestrictie ingesteld staat. Neem een kijkje op onze website voor alle ins en outs: Kijkprofiel instellen | T-Mobile Thuis. Ik ga ervan uit dat het hierna opgelost moet zijn en je geen pincode meer hoeft in te toetsen! Ik lees graag of dit gelukt is. 

Reageer