Beantwoord

Neemt settopbox je programma's op of doet T-Mobile Thuis dit online?

  • 13 February 2017
  • 10 reacties
  • 1418 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Als ik een programma ga opnemen, neemt deze dan op via mijn setupbox en zet T-Mobile Thuis dit ergens zodat ik deze daar kan afspelen en mijn vraag erop is dan, kan ik ze ook bekijken via de app van T-Mobile Thuis Anywhere?
icon

Beste antwoord door Matthew 14 February 2017, 16:39

Bekijk origineel

10 reacties

Hi @Serviceweb, goede vraag!:)

Als je een programma opneemt, wordt deze opgenomen op de harde schijf van de settopbox. De settopbox met opnamefunctie is er namelijk Ă©Ă©n met harddiskrecorder. De opnames worden dus lokaal opgenomen. Dat houdt ook in dat je de opnames niet via de T-Mobile Thuis Anywhere app kunt bekijken.
Heb nog even een vraag over het opnemen. Ik lees op internet: Met de Interactieve TV Box met harddiskrecorder kun je tot twee programma's tegelijk opnemen, als je gebruik maakt van glasvezel internet.

Dus ik kan 2 programma's opnemen en een 3e programma kijken? (dus 2 verschillende programma's opnemen en op een ander zender naar een film kijken) Kopt dit? Had namelijk van de week ergens gelezen dat het wel om 3 of 4 programma's opnemen ging. Wil daar dus graag iets meer duidelijkheid over.

Bedankt1
Reputatie 2
Je kunt bij glasvezel inderdaad 1 programma kijken en gelijktijdig 2 programma's opnemen. Dus je antwoord klopt helemaal! Voor DSL is het trouwens 1 programma kijken en gelijktijdig 1 programma opnemen.:)
Ik kan er erg weinig mee opnemen.
Hoe krijg ik het voor elkaar om meer op te kunnen nemen ? Hoeveel kan je hiermee opnemen?
Reputatie 3
Een serie opnemen snap de tv box overigen niet helemaal. Deze gaat nl gewoom door met opnemen als het seisoen als is afgelopen. Hij start gewoon wekelijks op het tijdstip dat de serie zou beginnen met opnemen. Je kunt ook maar 2 kanalen te gelijk opnemenEr zit een harde schijf in
Reputatie 3
Ik raad iedereen aan te wachten met het abonneren op alles in 1.
Kun je de settopbox meenemen naar een vriend en daar opnames bekijken? Vriend heeft geen tmobile
Reputatie 3
Nee dat kan niet
Het is mij laatst gelukt om 4 programma's tegelijk op te nemen.
Reputatie 3
Knap hoor, waren dat programma's die je ook kon terug kijken. In de replay modus?

Reageer