Beantwoord

Netflix


Ik lees in topics van een jaar geleden dat Netflix op de wishlist staat van T-Mobile Thuis, maar helaas is dit nog steeds niet gerealiseerd.
Leen chromecast zou dit kunnen verhelpen maar ik zie dat het HDMI-snoer van de chromecast in de HDMI-aansluiting van de tv moet, maar daar zit mijn tv-box al in, hoe werkt dat dan?
Ten tweede zie ik dat er gezegd wordt dat je alle zenders ook op TV Anywhere kunt zien, maar dit klopt niet, een aantal zenders is niet terug te kijken op de app helaas. Misschien ook iets voor de wishlist;)
Maar als het net zo lang duurt als Netflix, ben ik alweer naar een andere provider, ik vind de Netflix app echt een gemis en niet meer van deze tijd dat het niet in een tv-pakket zit.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 26 May 2019, 17:38

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Heeft je TV geen tweede HDMI ingang?

Dat is dan jammer. Maar anders zou ik voor Chromecast gaan all the way.

Netflix apps op meeste smart tv's en set top box werkt niet echt lekker vind ik, zelfs op mijn nieuwe 2018 Qled TV is dat veel trager dan casten met een tablet of telefoon.
Dat is heel jammer, maar bij KPN staat Netflix gewoon tussen de apps en dat werkte perfect, zelfs op mijn oude tv, ik heb geen zin in alles van Netflix op mijn tablet te moeten kijken.
Reputatie 7
Hallo @Esther030,

Op dit moment verwacht ik niet dat Netflix op korte termijn beschikbaar word op de Settopbox.
Jammer dat je TV geen netflix ondersteund en maar 1 HDMI poort heeft. Wellicht word het tijd om de TV te upgraden 🙂 netflix kan je ook kijken op een spelcomputer als je die toevallig aan je tv heb aangesloten.
Heb je maar 1 HDMI poort dan is misschien een HDMI switch een oplossing.

Zelf heb ik een Samsung 4K Smart TV gehaald. Omdat de TV's tegenwoordig zoveel minder energie gebruiken heb ik deze in een jaar terug verdient. En met het US aanbod haal ik er echt veel meer uit dan een simpele stb van een provider die alleen maar HD ondersteund. Ik had je natuurlijk liever willen vertellen dat we volgende maand Netflix kunnen kijken op de STB.
Ik vind het onzin om mijn tv te upgraden voor iets waar de tv provider niet voor zorgt en wat niet meer van deze tijd is. Maar goed, nog 319 dagen...
Reputatie 4
Ken zelf genoeg mensen met KPN en mijn ervaring is dat de apps niet "perfect" werken. Maar goed ik ben dan gewend met snelle software en apparaten. Ik kijk ook geen Netflix via mijn tablet, gebruik het alleen om mijn Chromecast te bedienen.

Ayways, als jij denkt dat de meerprijs van KPN de moeite waard is alleen door Netflix (die te fixen is met een Chromecast van 3 tientjes), respecteer ik je mening.
Het gaat helaas niet alleen om Netflix, ben in het geheel niet tevreden met het tv gebeuren van T-mobile en ik had met KPN totaal geen problemen, dat is mij die meerprijs wel waard, maar ik dacht lekker tv, internet en mobiel bij 1 provider te doen, maar helaas!
maar dank voor je reactie!
Reputatie 7
Hallo @Esther030,

Als het anders is is het natuurlijk altijd even wennen. Ben het wel met je eens dat TV wel een goede upgrade kan gebruiken. Gelukkig komt die er wel aan.
Maar om te zeggen dat een TV aanbieder het mogelijk moet maken om diensten van een andere aanbieder gaat ook wel een beetje ver.

KPN en Ziggo bieden dit ook niet aan op alle media boxen. Andere aanbieders bieden dit helemaal niet aan.
Dat mag jij uiteraard vinden, gelukkig hebben we allemaal recht op een eigen mening:)
ik vind dat T-mobile een beetje achterloopt bij het huidige aanbod en de huidige techniek.
Inmiddels zit ik op mijn derde tv- box te wachten omdat de 2 vorige niet opnamen. Je kunt bij T-mobile ook maar 2 programma’s tegelijk opnemen, ook zoiets...
Gelukkig zijn er ook genoeg klanten die wél blij zijn met T-mobile thuis.
Reputatie 2
@Esther030 allereerst inderdaad Netflix zou je kunnen oplossen door een switch. Vreemd dat je tv maar 1 HDMI ingang heeft.
Dan je vraag over tv anywhere T-Mobile heeft inderdaad minder zenders die ze doorgeven via Tv Anywhere maar waar je hebt gelezen dat ze alle zenders doorgeven? Zelfs bij KPN/Ziggo geven ze niet alle zenders door...
2 programma's tegelijk opnemen inderdaad wanneer komt dat voor? Tevens zitten er voor en nadelen aan grootste voordeel is dat je na 1 jaar nog steeds het programma kan kijken omdat deze op je hardeschijf blijft staan.
Achter loopt met aanbod? Ben ik niet mee eens omdat ze geen Netflix aanbieden lopen ze gelijk achter? Tevens zoals @Hidden.nld al aangeeft de app werkt niet 100% bij KPN/Telfort. Maar tv aanbod is ruimer dan ieder ander provider momenteel. En over techniek bedoel je denk ik het opnemen dat gaat vast wel goedgekomen....
Meningen zijn verdeelt!
Dat van die zenders las ik in een andere topic.
Aangezien ik heel veel opneem omdat ik ‘s avonds vaak niet thuis ben, neem ik soms wel 4 programma’s tegelijk op, dus bij mij komt het vaak voor.... ik hoef na een jaar geen programma meer te zien, dit heb ik dan allang gekeken en bewaren vind ik niet nodig.
Ik bedoel met achterlopen dat je bij andere providers gewoon de Netflix app kunt krijgen, ik vind het dan redelijk achterhaald dat dit bij T-mobile niet kan. Mijn app heeft altijd prima gewerkt bij KPN, maar zoals met alles, er mankeert overal wel wat en iedereen heeft weer andere ervaringen.
Het zal vast goedkomen, ondertussen wacht ik met spanning mijn derde tv-box af...

Reageer