Beantwoord

Netflix beschikbaar maken op settopbox

  • 9 March 2018
  • 3 reacties
  • 1249 Bekeken

Reputatie 6
Badge
De Entone en Amino set top boxen die t-mobile gebruikt om zijn diensten te leveren, zijn geschikt om veel meer interactie diensten te leveren. Zo is het mogelijk om diensten als Netflix op de set top boxen te draaien. Hier is al sinds het Vodafone tijdperk vraag naar. Maar waarom duurt dit zo ontzettend lang voordat de set top boxen een grote update krijgen?
icon

Beste antwoord door Brian 12 March 2018, 18:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi stefan.1997, we krijgen inderdaad regelmatig de vraag over Netflix integratie en de wens is zeker bekend! In de tussentijd kan je Netflix vaak gebruiken via bijvoorbeeld je Smart TV of Chromecast.
Reputatie 6
Badge
Hi stefan.1997, we krijgen inderdaad regelmatig de vraag over Netflix integratie en de wens is zeker bekend! In de tussentijd kan je Netflix vaak gebruiken via bijvoorbeeld je Smart TV of Chromecast.

jammer dat dit zo lang moet duren

Ik ben een nieuwe t-mobile glasvezel klant en ben ook een beetje teleurgesteld over de geleverde Amino.

 

We zijn nu 2 jaar verder en de Amino draait nog steeds geen apps als NPO, Netflix, Youtube …

Ik ben het helemaal met @stefan.1997 eens en ik vind Chromecast helaas geen goed alternatief @Brian . Ik wil zo min mogelijk apparaten en afstandsbedieningen. 

 

Wat zijn de plannen?

Vriendelijke groet.

Reageer