Beantwoord

Netflix op de TV Box

  • 26 January 2018
  • 14 reacties
  • 2788 Bekeken

Ik wil netflix kijken maar xie geen app die was er bij KPN wel hoe zit dit zodat ik wel netflix kan kijken
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 27 January 2018, 11:12

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo Richardvanderlinden,

Het is helaas nog niet mogelijk om Netflix te kijken met de settopbox van T-Mobile.
Je kan bijvoorbeeld ook gebruik maken van een chromecast om Netflix te kijken.
Reputatie 2
OF...

Je kijkt Netflix op je laptop en vervolgens steek je een HDMI kabel in de HDMI uitgang van je tv, zet je laptop in de buurt van je tv, steekt 't andere end van die HDMI kabel in de HDMI poort van je laptop en voilà!
T-Mobile hoort gewoon net als KPN, Ziggo en andere Netflix aan te bieden! Via hdmi kabeltje is belachelijk.
Reputatie 7
Badge +1
Als je een smart tv heb kan het ook gewoon met de app op de tv, vaak hebben aangesloten homecinema installaties ook ingebouwde apps
Mijn Samsung heeft netflix app niet! Anders zou ik zo wel kijken natuurlijk.
En ik heb geen homecinema maar Sonos!
Reputatie 7
Badge +4
dus omdat kpn en ziggo het doen (ziggo alleen bij horizon btw) moet iedereen het maar doen... dat is inderdaad belachelijk.
dus omdat kpn en ziggo het doen (ziggo alleen bij horizon btw) moet iedereen het maar doen... dat is inderdaad belachelijk.

Als "klantexpert" en geen T-mobile medewerker, beetje raar overigens, een zielige reactie. Gezien de vele reacties zijn er een hoop het met mij eens.

Andere providers hebben het, vrijwel alle nieuwe TV's hebben het ook in een app. Bij Ziggo inderdaad bij Horizon, maar ze leveren het wel! Ik wil er best voor betalen, maar heb al het duurste pakket hier.
Reputatie 7
Hi AWaning, de wens is zeker bij ons bekend en we zijn op dit moment alle verzoeken die we hierover krijgen aan het inventariseren. Ik heb jouw verzoek zojuist ook hierin meegenomen! 🙂

Wat een klerezooi om netflix en videoland op mijn smart tv te krijgen. Loopt t-mobile jaren achter op de concurrent providers.. Vandaag de aansluiting LATEN doen. Nu dit weer .Achterlijke service. Moet gauw weer een andere provider aanschaffen. Of iemand moet kunnen ingrijpen,

Reputatie 6
Badge

:grin: ‘Smart TV’? Een beetje smart TV heeft die zaken gewoon ingebouwd. Die rommel hoeft echt niet op de T-Mobile STB … [veel beter is een Chromecast en bedienen met je telefoon].

Reputatie 7
Badge +3

@apis4 en @baarsha 

Er zijn klanten die een nog goed werkende tv hebben zonder ingebouwde apps en dan is een Netflix app ingebouwd in de STB heel handig. 

Aan de andere kant heeft KPN dan wel een Netflix app in de STB maar weer geen Videoland (en die komt er voorlopig ook niet) dus het is maar net waar jij als klant veel gebruik van maakt.

Reputatie 6
Badge

Met een goedwerkende non-smart of verouderde smart tv is dus juist een Chromecast dongle erg handig, tenzij je natuurlijk ook geen smart telefoon hebt of sterk verouderde. Baarsha ging er prat op dat ze een Smart tv hebben maar blijkbaar wel eentje die geen Netflix of Videoland app heeft en dus maar over de STB gaat klagen :wink: . Dus hoezo ‘Smart tv’?

Wie staat er nou te wachten op een Netflix app op een box die nu al tergend traag is in de eigen videoshop (al valt dat tegenwoordig al best mee moet ik zeggen) met ook nog een beroerde afstandsbediening. Doe mij maar veel liever een Chromecast met een touchscherm van telefoon/tablet als bediening ...

k ben een nieuwe t-mobile glasvezel klant en ben ook een beetje teleurgesteld over de geleverde Amino die nog steeds geen apps als NPO, Netflix, Youtube draait.

Ik vind dingen als Chromecast helaas eigenlijk geen goed alternatief . Ik wil zo min mogelijk apparaten en afstandsbedieningen. 

 

Wat zijn de plannen?

Vriendelijke groet.

Reageer