Beantwoord

netflix op de TV Box?

  • 27 January 2018
  • 5 reacties
  • 2344 Bekeken

Wij willen ons abonneren op netflix, we hebben geen smart tv, op julie kastje kunnen geen apps zit dit al gauw in planning of moeten wij bv. Naar ziggo die dat wel heeft?
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 27 January 2018, 11:09

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo wilmaek,

Leuk dat je gebruik wil maken van Netflix, een echte aanrader!
Je kan bijvoorbeeld ook gebruik maken van een chromecast Dan hoef je niet langer te wachten!

Ziggo bied niet bij alle tv kastjes de mogelijkheid om netflix te kijken.
Wat je gaat doen is geheel aan je zelf natuurlijk, maar ik verwacht niet dat T-Mobile binnen 3 maanden Netflix voor elkaar krijgt.

Ik ben een nieuwe t-mobile glasvezel klant en ben ook een beetje teleurgesteld over de geleverde Amino die nog steeds geen apps als NPO, Netflix, Youtube draait.

Ik vind dingen als Chromecast helaas eigenlijk geen goed alternatief . Ik wil zo min mogelijk apparaten en afstandsbedieningen. 

 

Wat zijn de plannen? Vriendelijke groet.

@re404 , Gaat goed he dat knippen en plakken, 1 maal een topic omhoog halen was wel voldoende geweest, staat ook in de huisregels dat dit word gezien als spammen.

excuses. ik dacht dat ik dan eerder antwoord zou hebben maar zo te merken is het best actief hier. beetje flauw inderdaad. helaas kan ik niet meer deleten?

Antwoord komt net zo snel, zal vanuit TM er op neer komen dat het op de wensenlijst staat en men geen idee heeft of het er ooit komt.

Reageer