Beantwoord

Netflix op tv

  • 3 June 2019
  • 2 reacties
  • 437 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Net alles geïnstalleerd, kom ik er achter dat er geen netflix te kijken is. Beneden hebben we een smart tv dus kan het wel. Helaas dan wel weer met twee afstandsbedieningen werken. Maar boven met een oude tv dus niet. Ik zag al oplossingen als een Chromecast maar dat is toch echt onzin. Alle andere tv aanbieders (ziggo KPN Telfort ) hebben het wel in hun tv-kastje zitten. Zit het er wel binnenkort aan te komen? Zo niet dan wil ik graag de tweede tv ontvanger stopzetten. We kijken bijna alleen nog netflix
icon

Beste antwoord door Glassertje 3 June 2019, 22:04

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ziggo alleen op de horizon media box dus niet op alle boxen. kpn telfort is het zelfde. voor zover ik weet bieden stipte online nle ook geen netflix.
je kan altijd je tv opzeggen en volledig over gaan op netflix en uitzending gemist ect. scheelt ook weer een hoop reclame kijken.
Reputatie 6
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/wensen-suggesties-voor-t-mobile-thuis-276166

Die wens is hier al doorgegeven maar aan de reacties op het forum verwacht ik niet dat dit op korte termijn gerealiseerd wordt. Enigste optie als je geen smart TV hebt is een chromecast.

Reageer