Beantwoord

Netflix toevoegen

  • 9 August 2018
  • 2 reacties
  • 431 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Net zoals andere aanbieders verzoek om Netflix login mogelijk te maken via de T-Mobile thuis set top box. Momenteel is dit gemis een reden om actief uit te kijken naar andere aanbieders die deze wel als onderdeel van hun pakket aanbieden. Hopelijk kan T-Mobile deze (simpele) aanpassing/toevoeging ok aan hun pakket toevoegen.
icon

Beste antwoord door TAVL 9 August 2018, 16:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Welkom op het forum en ik vermoed ook bij T-Mobile Thuis.

Je hebt goede ideeën. Een deel daarvan staat al in de community wishlist. Daar worden allerlei wensen verzameld om het T-Mobile Thuis product te verbeteren. Ik raad je aan om jouw ideeën juist daar te plaatsen in plaats van deze plek en voor iedere wens een apart topic te openen. Het voordeel? In dat topic kijken de product owners ook mee. Zij zijn degene die prioriteiten stellen met het oppakken van klantwensen en andere ontwikkelingen. Nog geen garantie dat het er komt, maar ik weet uit ervaring dat er zeker wel geluisterd wordt naar dit soort wensen en ze hun best doen het product echt te verbeteren.
Reputatie 4
Hi MrTheun,

Wij bij T-Mobile Thuis snappen heel goed dat je dit mist. Ik gebruik Netflix ook elke dag en ik zou ook zeker niet zonder kunnen! Zoals @TAVL al aangeeft, staat dit al op onze wishlist. Ik wil je dus onwijs bedanken voor jouw feedback, hoe meer mensen dit aangeven, hoe beter! Ik ga dan ook samen met jou duimen dat je binnenkort niet alleen kunt genieten van tv kijken met onze TV Box, maar ook gebruik kunt maken van Netflix. 😀

Aangezien er al een algemeen topic over suggesties is, gaat dit topic op slot.