Beantwoord

Niet alle radiozenders zijn beschikbaar

  • 18 February 2017
  • 4 reacties
  • 669 Bekeken

Reputatie 1
Na de overstap van Vodafone Thuis naar T-Mobile Thuis zijn niet alle radiozenders meer beschikbaar. Ik heb ze niet allemaal gecheckt maar ik krijg in ieder geval een 'error melding' bij QMusic en Skyradio. Dit was ook al een dag net voor de overstap en nu nog steeds. Bijzonder vervelend want het zijn mijn favoriete zenders.

Daarnaast ziet ook de lay-out op mijn televisie er eigenlijk net zo uit als voorheen. Alleen de kleur is aangepast en het radiologo is zichtbaar. De box opnieuw opstarten heeft tot nu toe niet geholpen.l
icon

Beste antwoord door Tom 19 February 2017, 10:03

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Goedemorgen Angelique1605,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Als eerst natuurlijk vervelend dat QMusic niet wil werken. Goed dat je het hier aangeeft, dan kunnen ze er naar kijken. Misschien dat ze iets verkeerd hebben omgezet en kan het technisch snel worden opgelost. Een T-Mobile moderator zal deze vraag oppakken en doorzetten naar de technische dienst.

Het lay-out kan nog wel even duren voor iedereen de juiste heeft. Heb vernomen dat ze langzaam iedereen omzetten en dat dan iedereen het juiste lay-out krijgt. Ook dit duurt dus nog even, graag geduld hier voor.

Bedankt voor het doorgeven, daar kan T-Mobile Thuis mooi mee aan de slag. In ieder geval een goed weekend!


PS: Uiteraard mag je hier je vraag stellen. Maar om alles een beetje bij elkaar te houden kan je voor T-Mobiel Thuis op deze topic je vragen kwijt over je TV vragen. Algemene T-Mobile Thuis vragen kan je stellen op deze topic.
Ik heb precies hetzelfde probleem met dezelfde zenders die niet werken sinds de overgang naar T-Mobile.
Ik heb ook hetzelfde probleem met de radio zenders
Reputatie 5
@all goed dat jullie dit probleem bij ons aankaarten. We hebben dit inmiddels in onderzoek. In dit topic houden wij jullie op de hoogte van de vorderingen.