Beantwoord

Niet kunnen terug kijken

  • 13 June 2018
  • 9 reacties
  • 484 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb nu sinds ik hier woon 2 andere aanbieders gehad waarbij ik als ik savonds thuis kwam ik eerdere series van de dag rustig kon terug kijken vrijwel van elke zender en dat wel +- 10 dagen.
Maar nu zit ik sinds afgelopen maandag bij jullie en kom gister avond thuis en zie gewoon dat ik helemaal niets kan terug kijken wat ik altijd terug kijk. ja een paar zenders via die gemist optie, maar daar zitten de zenders niet tussen die ik kijk dus ben nu al zeer teleurgesteld. vooral omdat het op dag 1 al mis ging, eerst dat wifi niet goed werkt. toen dat ik geen tv kon kijken en pc tegelijk aan op internet want dan moet ik beneden weer de kabel switchen van de powerline adapters dus het begint allemaal al stroef en baal zo erg dat ik zelfs al heb gekeken of ik de contract al kon ontbinden want op deze manier heb ik helemaal niets aan de t-mobile thuis pakket. heb dit overigens tijdens de aanvraag ook helemaal niet naar voren zien komen dat dit allemaal niet kon, want dan had ik ook zekers geen abonnement op t-mobile thuis afgenomen. dus weet niet of er nog opties zijn zodat ik in ieder geval komend jaar nog wel een beetje kan genieten (zal een lang jaar worden ben ik bang) maar tot nu toe ben ik alleen maar zeer teleurgesteld in alles. Oja het wifi probleem is opgelost door om niet op 5G te gaan maar op de normale 😏
icon

Beste antwoord door Sterre 15 June 2018, 11:08

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ai, niet mooi dat je dit zo ervaart. Hoop dat webcare je met die ervaring verder kan helpen.

Sindskort kun je wel verder terugkijken. Een wens van vele gebruikers. Alleen kan dit nog niet via de STB (decoder) zelf. Via de TV Anywhere app kun je wel verder terugkijken en kun je dit casten naar de TV. Veel SMART tv's, nieuwere (SMART) DVD- of Blu Ray spelers, soundsbars etc ondersteunen dit. Anders kan bijvoorbeeld een Chromecast een optie zijn. Met deze recente ontwikkeling verwacht ik persoonlijk - als medeklant - dat de service ook naar de box zal komen. Zou mooi zijn en er is via de community wishlist veel vraag naar.

Hoop dat dit je enigszins helpt.
Reputatie 7
Hi Bakker82,

Een warm welkom bij T-Mobile Thuis! Ik ben blij te mogen zeggen dat jij onze klant bent. Ik help je dan ook graag met al jouw vragen, zodat jij een fijn jaar (hopelijk langer) met ons hebt.

TAVL gaf je een goede tip, lees ik. Via de gratis TV Anywhere App. In dit topic lees je hoe je de app installeert en gebruikt. De programma's van de zenders in de app kun je allemaal tot 7 dagen terugkijken! Zo kun jij 's avonds lekker ontspannend de series terugkijken die jij wil zien.

Een andere optie is om een TV Box met opnamefunctie te nemen. Zo kun je via jouw TV Box jouw favoriete serie opnemen en kijken wanneer jij dat wil. Ik kan deze TV Box voor je bestellen. Je kunt ervoor kiezen deze als extra Box te nemen, of je wisselt een van je niet-opnameboxen in. De TV Box met opnamefunctie kost €5,- per maand. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Dan ga ik het voor je regelen!

Een handig zenderoverzicht van jouw TV Box en de mogelijkheden tot terugkijken daarop vind je trouwens op onze website .

Heb je nog vragen, mag ik je nog helpen bij het installeren van TV Anywhere of het bestellen van een andere TV Box, laat het me gerust weten. Ik sta voor je klaar!
Reputatie 1
Van de app is allemaal heel mooi, maar om het te kunnen moet ik dus weer extra kosten maken. Moest dat met tv en internet boven ook al omdat tv en internet signaal appart gaan dus kan niet via de zelfde powerline adapters dus als ik dat werkend wil hebben moet ik daar ook al kosten voor maken om dat werkend te krijgen boven. Is al telefonisch contact over geweest mawr konden hier mij ook niet mee helpen Dus enigste wat ik nu hoop is dat de jaar snel om is en ik weer terug kan naar de oude provider, ging daar juist weg omdat ik goedkoper uit was bij jullie maar door de onkosten die ik moet maken ben ik juist meer kwijt. Dus laat het maar snel 11 juni 2019 zijn dan kan ik weer terug. Of is er nog een andere optie om eerder bij jullie weg te gaan. Want dit is mij van te voren allemaal niet duidelijk gemaakt want dan was ik zekers niet overgestapt. Ik zie het ook hier weer zo goedkoop is duurkoop helaas. Maar als jullie mij toch misschien nog ergens mee kunnen helpen/tegemoet komen dan hoor ik dat graag en sta ik open voor een oplossing, Maar tot nu toe ben ik alleen maar teleurgesteld en baal enorm.
Reputatie 7
Hallo Bakker82,

De TV Anywhere App is helemaal gratis voor jou als TV-klant! Daar heb je dus gelukkig geen kosten aan. Tenminste, als je via wifi kijkt thuis, dan gaat er ook geen data van jouw mobiel bundel af natuurlijk. Laat je me het weten als je de app succesvol hebt geïnstalleerd?
Reputatie 1
Klopt heb de app ook wel geinstalleerd, maar wil ik het op tv dan moet ik toch iets kopen zoals bijv een chromecast om het te kunnen streamen, en dat 2x want heb 2 tv's. Maar ik begrijp dat jullie helaas verder niets voor mij kunnen betekenen, vind het echt jammer dat ik zo slechte start heb. Hopelijk veranderd er toch nog iets komende weken/maanden want heb even uitgezocht maar als ik nu weg ga bij jullie dan moet ik mij uitkopen dus dan ben ik nog weer duurder uit, dus hoe je het went of keert ik zit nu gewoon met tegenzin (tot nu toe) aan jullie vast dus gaat een lang jaar worden ben ik bang.
Reputatie 7
Hoi Bakker82,

Leuk om te horen dat je de app geïnstalleerd hebt! Het klopt inderdaad dat je nog wel een Chromecast (of vergelijkbaars) hoort aan te schaffen om te streamen. Je kunt, als je niet op allebei de TV's tegelijkertijd streamt, 1 Chromecast kopen voor beide TV's. Het terugkijken van meer zenders op de TV Box laat inderdaad nog even op zich wachten, sorry!

Hoe dan ook gaan we er toch proberen een leuk jaar van te maken samen. Onthoud goed dat ik altijd voor je klaarsta om jouw vragen te beantwoorden. Let me know.
Reputatie 1
We zullen zien 😉

Hallo 

Waarom kan ik NET 5 NIET TERUG KIJKEN VAN AFGELOPEN DONDERDAG AVOND 

Reputatie 4

Hoi @Sheils, goed dat je aan de bel trekt! Ik heb het meteen gecheckt en ik zie mijn collega onze technische dienst heeft aangestuurd. Zij zullen het probleem onderzoeken én oplossen! 

Reageer