Beantwoord

Nieuw abonnement, nieuwe TV Box?

  • 1 March 2018
  • 5 reacties
  • 2390 Bekeken

Hi!

Ik heb een Tmobile thuis aansluiting aangevraagd, maar was gisteren bij iemand die ook Tmobile Thuis gebruikt.
Ik schrok enorm van de ontzettend langzame televisie box, ging hier nog om een oudere Vodafone Thuis niet opnemen box.
Klopt het dat jullie tegenwoordig nieuwere boxjes uitleveren?

Anders denk ik toch dat ik ga annuleren...
icon

Beste antwoord door Sterre 2 March 2018, 12:32

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Ha Max! Hoe gaat het daar in Utrecht? Ik ben stiekem een beetje jaloers op je, dat ik niet in die leuke stad woon.

Yay! Wat tof dat je een abonnement bij ons hebt aangevraagd. Een warm welkom Thuis! Wees niet gevreesd, er staat een andere TV Box dan die jij eergisteren hebt gezien voor je klaar om opgestuurd te worden. Vorig jaar hebben wij Vodafone Thuis overgenomen, sindsdien zijn we elke dag bezig met het verbeteren van de producten. Zo ook de TV Box dus, degene die jij krijgt is gloednieuw en supersnel! Mocht ik je kunnen helpen met je diensten of andere T-Mobile Thuis vragen, let me know! Ik help je graag.
Begrijp ik nu dat jullie niet meer de Entone Kamai 500 gebruiken? Dat ding is namelijk compleet waardeloos geworden. Wij hebben een redelijk verse in gebruik maar hebben continu last van ruis of helemaal geen tv. Let wel de Entone Kamai 500 was vanaf het begin al waardeloos (3 jaar geleden).

Het standaard riedeltje van kabels vervangen apparatuur resetten zonder met oplossingen te komen ben ik behoorlijk zat. Ik was al aan het kijken om over te stappen vanwege dit flauwe gedrag maar misschien kan ik dan toch wel blijven.

Is het mogelijk een knappe tv box (dus niet de Entone Kamai 500) te krijgen?
Reputatie 4
Tv box is supersnel?
Reputatie 7
Hi bremg, daar gaan we meteen wat aan doen! Slecht of wegvallend beeld wordt meestal niet veroorzaakt door de TV-Box maar door problemen met de verbinding. Het "standaard riedeltje" lost vaak veel problemen op, daarom is het standaard, maar zeker niet altijd voldoende. Gelukkig zijn wij er daarom nog! 😉 Zou je mij van wat meer informatie kunnen voorzien zodat ik kan achterhalen wat het probleem is?

Als eerste, je geeft aan "ruis" te ervaren, hoe ziet deze ruis er exact uit? Zie je blokken of strepen in beeld of echt de ruis die je "vroeger" zag bij oude beeldbuis TV's? En wat voor merk TV gebruik je (Philips TV's kunnen soms problemen geven)?
Je kan zelf de TV-Box opnieuw opstarten maar ik kan hem eventueel ook vanuit hier een fabrieksreset geven wat veel problemen oplost. Probeer daarnaast ook zeker een andere netwerkkabel en andere poort in je modem om te zien of dit verbetering oplevert. Ik hoor het graag!
Reputatie 7
De opvolger is de Amino Aria 6 en deze is klaar voor de volgende stap :)
4K ondersteuning en Enhanced hybrid TV/OTT experience Support for YouTube TV and other OTT applications and services as they become available. volgens de specificaties van de fabrikant 🙂

Reageer