[Nieuw bij T-Mobile Thuis] Ziggo Sport Totaal Go en FILM1 Go


Reputatie 5
Badge +4
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 1551 reacties

Goed nieuws! Vanaf 1 augustus bieden wij ook Ziggo Sport Totaal Go en Film1 Go aan!



Dit is al een tijdje een grote wens bij veel van onze klanten. Zeker sinds Max Verstappen het zo goed doet! Ook is het in de vakantie wel zo prettig als je op je mobiel, tablet of laptop van deze zenders kunt genieten. In de tuin, in het park of naast het zwembad!

Hoe werkt Ziggo Sport Totaal Go?
Wat heb ik nodig voor Ziggo Sport Totaal GO?
•het
Ziggo Sport Totaal pakketbij T-Mobile Thuis
•jouw T-Mobile Thuis TV-klantnummer en TV-pincode (deze vind je in
My T-Mobile Thuisof in het TV menu)
•de Ziggo Sport Totaal Go app of toegang tot de
website van Ziggo Sport Totaal Go

Hoe log ik in?
Via de app
Download de Ziggo Sport Totaal app in de App Store van Apple, in de Google Play Store voor Android of in de appstore voor Windows 8. Op het moment dat je een kanaal kiest om te bekijken, krijg je een lijstje te zien van providers. Kies T-Mobile en voer vervolgens je TV-klantnummer en TV-pincode in en je hebt toegang tot alle kanalen!
Via de website
Om te kijken op je PC, laptop of Mac kun je inloggen via de website
go.ziggosporttotaal.nl/user/login. Je krijgt dan dit te zien:



Inloggen maar!

Let op: Na een week word je automatisch uitgelogd en zul je opnieuw moeten inloggen!


Film1 Go, hoe werkt het?
Wat heb ik nodig voor Film1 Go?
•het
Film1 pakketbij T-Mobile Thuis
•jouw T-Mobile Thuis TV-klantnummer en TV-pincode (deze vind je in
My T-Mobile Thuisof in het TV menu)
•de Film1 Go app of toegang tot de
website van Film1 Go

Hoe log ik in?
Via de app
Download de Film1 Go app in de App Store van Apple of in de Google Play Store voor Android. Op het moment dat je een kanaal kiest om te bekijken, krijg je een lijstje te zien van providers. Kies T-Mobile en voer vervolgens je TV-klantnummer en TV-pincode in en je hebt toegang tot alle kanalen!
Via de website
Om te kijken op je PC, laptop of Mac kun je inloggen via de website
website van Film1 Go. Je krijgt dan dit te zien:


Inloggen maar!


Frequently Asked Questions


•Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor My T-Mobile Thuis, wat nu?
Klik op 'wachtwoord vergeten' om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Lukt dat niet, kijk dan hier voor meer uitleg.

•Waar kan ik mijn T-Mobile Thuis TV-klantnummer en TV-pincode vinden?
Deze vind je eenvoudig terug in My T-Mobile Thuis. Je kunt je TV-klantnummer ook in je TV menu terugvinden (Menu//Instellingen//Systeeminformatie//Set Top Box). Je TV-pincode staat ook in de e-mail en brief die je kreeg ter bevestiging van je aanvraag.

•Op hoeveel apparaten kan ik tegelijk kijken?
Je kan op maximaal vijf apparaten gelijktijdig verbonden zijn op de Ziggo Sport Totaal Go app en met vier op de Film1 Go app.

•Hoe verwijder ik een apparaat dat eerder verbonden is geweest?
Het beheer van de apparaten doe je online.
Ziggo Sport Totaal
Klik rechts bovenin op 'Mijn Ziggo Sport Totaal' en vervolgens op 'Mijn account'.


Film1
Bij Film1 kun je bij ‘Verbonden apparaten’een toestel verwijderen of de naam aanpassen.


•Kan ik ook streamen naar een TV?
Jazeker! Je kunt via Airplay/AppleTV of een chromecast streamen naar je TV. Om van de maximale kwaliteit te genieten kun je natuurlijk het beste via onze TV Box kijken.

•Help! Het werkt niet. Wat nu?
T-Mobile Thuis biedt ondersteuning op het controleren van het juiste TV-klantnummer en de status van je TV-pakket. Verdere ondersteuning wordt door Ziggo Sport Totaal aangeboden via hun

contactformulier •Wat zijn de vereisten qua software?
Voor zowel de Ziggo Sport Totaal Go als de Film1 Go app dien je voor Apple apparaten iOS 9.0 of hoger te hebben en tenminste Android 4.3.

•Mijn apparaat is gejailbreakt of geroot. Maakt dat uit?
Beide apps ondersteunen geen phones of tablets die gejailbreakt of geroot zijn.


=>> Nieuw op ons forum? Wees welkom: Thuis op het forum!

17 reacties

Goedemiddag,

Als ik wil inloggen op de Ziggo Sport Go app kom ik er niet in. Mijn TV gegegens zijn onjuist. Als ik deze gegevens in vul bij de TV-anywhere app doen deze gegevens het wel. Waar gaat het mis?
Reputatie 6
Badge +7
kan je op de normale tv wel Ziggo sport kijken ?
Hidden.nld schreef:

kan je op de normale tv wel Ziggo sport kijken ?



Ja op de televisie heb ik gewoon beeld.

De klantenservice van TM thuis is niet bekend met dit probleem en bij Ziggo kunnen ze je al helemaal niet helpen.

TV anywhere / Fox Sports GO heb ik wel kunnen activeren met dezelfde gegevens. (klant nummer / pincode)
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sjoer,

Dat is raar natuurlijk. Deze puzzel lossen graag op!

Checks
  • Je TV-klantnummer bestaat uit tien cijfers?
  • Je TV-pincode bestaat uit vier cijfers?
  • Kun je controleren of beide gegevens bij elkaar horen in My T-Mobile Thuis?
  • Je hebt ook T-Mobile als provider gekozen in de app?
  • Kan je wel op de website de Ziggo kanalen bekijken?

Ik ben benieuwd wat het kan zijn!
Zoals ik al aangaf in mijn vorige post. Fox sports Go werkt samen met mijn TV antwhere app mijn klantnummer/pincode zijn 100% correct. Dit heb ik namelijk dubbelgecheckt met jullie klantenservcie. Op de website van ziggo is inloggen ook niet mogelijk krijg dezelfde foutmelding.

Ook heb ik daarnaast contact gehad via de support van ziggo op de website zoals boven staat aangegeven deze komen met de volgende reactie: zie bijlage
Hier idem, netjes TV klantnummer en PIN code van de My T-Mobile website afgehaald (zelfs gekopieerd), maar dan krijg ik de melding terug dat de combinatie van beide niet zou kloppen?
Dit geldt zowel voor de Ziggo Sport website als voor de mobiele Ziggo Sports Go app, ook netjes gekozen voor T-Mobile thuis als provider.
Ik heb bij T-Mobile een actief abonnement op Ziggo Sport Compleet.
Reputatie 5
Badge +4
@Sjoer en @EerselZuid,

Bedankt voor het uitproberen. Ik zet dit graag door. Mag ik hiervoor van jullie beiden je postcode en huisnummer in een privébericht? Dan ga ik het uitzoeken voor jullie!
Sander schreef:

@Sjoer en @EerselZuid,

Bedankt voor het uitproberen. Ik zet dit graag door. Mag ik hiervoor van jullie beiden je postcode en huisnummer in een privébericht? Dan ga ik het uitzoeken voor jullie!



Verstuurd... Na eerder verwezen te zijn door de Ziggo klantenservice opnieuw contact gehad met de klantenservice van TM-thuis. Op 07-08-17 een ticket aangemaakt naar de 2e lijn binnen 24 uur opgelost (complimenten) echter meld de 2e lijn dat het probleem niet bij TM-Thuis ligt.

Omdat ik zo graag de Europese Super cup wilde volgen heb ik los van TM-thuis de Ziggo Sport Go App geactiveerd.

Hoop dat je mij kunt helpen sander :?
Reputatie 5
Badge +4
Bedankt voor de gegevens! Ik ben op onderzoek. Ik houd jullie hier op de hoogte. 🙂
Reputatie 5
Badge +4
Begrijp ik dat het bij jullie nu weer goed werkt? Kunnen jullie nogmaals proberen in te loggen?

Ik duim mee!
Sander bedankt!

Alles lijkt weer te werken
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sjoer en EerselZuid,

Mag ik jullie hartelijk bedanken voor deze feedback. Dankzij jullie is het nu verholpen. Het bleek dat er in sommige gevallen een nulletje uit het TV-klantnummer verdween, waardoor het inlogsysteem het nummer niet herkende. Dit is nu verholpen.

Let the games begin! 🙂
Reputatie 1
Ik heb sinds anderhalve week een abonnement op Film1. Dat werkt prima via de tv en via de on-demand dienst. Film1 Go werkt als app ook prima, maar ik vind het matig dat ik elke dag, bij de eerste keer opstarten van de app, de melding krijg dat gecheckt moet worden of het tv-abonnement op Film1 nog actief is. Hierdoor is Film1 Go zo goed als nutteloos. Bij Fox Sports werkt de koppeling namelijk wel perfect.

Klopt het dat je normaal gesproken elke dag opnieuw in de app moet inloggen? Of gaat er iets bij mij verkeerd?
Reputatie 4
Badge +2
Hi johnnystardust, goed om te horen dat je tevreden bent over Film 1! Het is niet de bedoeling dat de Film 1 Go app dit elke dag opnieuw controleert. Is het voor jou mogelijk om de app op een ander apparaat te testen? Als het niet gebeurt op dit apparaat installeer de app dan even opnieuw op het apparaat waar je het nu op gebruikt. Als je de melding bij beide apparaten krijgt dan kan je het beste even contact opnemen met Film 1 dan kunnen zij controleren of de koppeling wel goed gemaakt is. Ik hoor graag of het gelukt is!
Hallo,

Zojuist de Ziggo Sport Totaal app gedownload, maar ik kan T-mobile niet kiezen als provider. Ik zie alleen Ziggo en Canal Digital staan. Andere optie is inloggen met een Ziggo Sport Totaal Go abonnement. Hoe kan ik dit nu werkend krijgen op mijn mobiel?

Extra info:
- Ziggo Sport Totaal pakket is vandaag geactiveerd via mijn TM-thuis account.
- Mobiel: OnePlus 3 met Android 8
Laat maar zitten. Heb het inmiddels al kunnen vinden. De instructie aan het begin van dit topic klopt gewoon niet. Je kunt namelijk via de app niks zonder een account van Ziggo Sport Totaal. Je moet naar hun website gaan en daar (en alleen daar) kun je een account aanmaken door als provider T-mobile Thuis te kiezen en je codes in te voeren. Graag de informatie updaten!
Reputatie 4
Badge +2
Hi Joost87, goed om te horen dat het gelukt is! In dit topic vind je onderstaande informatie, dus als je gebruik maakt van Ziggo Sport Totaal dan kan je via de Ziggo Sport Totaal Go app inloggen met je TV-klantcode en TV-pincode. Ik begrijp dat dit jouw niet gelukt is? Was je Ziggo Taal Pakket op dat moment al actief bij ons? Ik hoor het graag!

Wat heb ik nodig voor Ziggo Sport Totaal GO?
•het Ziggo Sport Totaal pakket bij T-Mobile Thuis
•jouw T-Mobile Thuis TV-klantnummer en TV-pincode (deze vind je in My T-Mobile Thuis of in het TV menu)
•de Ziggo Sport Totaal Go app of toegang tot de website van Ziggo Sport Totaal Go

Hoe log ik in?
Via de app
Download de Ziggo Sport Totaal app in de App Store van Apple, in de Google Play Store voor Android of in de appstore voor Windows 8. Op het moment dat je een kanaal kiest om te bekijken, krijg je een lijstje te zien van providers. Kies T-Mobile en voer vervolgens je TV-klantnummer en TV-pincode in en je hebt toegang tot alle kanalen!

Via de website
Om te kijken op je PC, laptop of Mac kun je inloggen via de website go.ziggosporttotaal.nl/user/login. Je krijgt dan dit te zien:

Reageer