Beantwoord

Nieuw TV platform?

  • 1 November 2019
  • 12 reacties
  • 1642 Bekeken

Reputatie 6

Beste Webcare,

 

Enkele maanden geleden werd er gehint op een vernieuwd tv platform. Dit zou waarschijnlijk eind september live gaan, had ik begrepen. Inmiddels is het doodstil en ben toch eigenlijk wel nieuwsgierig waar dat nieuwe tv platform gebleven is?

 

Ondanks dat ik wel tevreden ben met wat ik krijg, heb ik toch geregeld de neiging om die Entone met opname functie door het raam naar buiten te gooien. Zo traag dat die soms reageert. Maar ga ‘m vandaag om laten zetten naar 1 zonder opname functie. Download me suf dus tv kijken doe ik toch niet zo veel.

 

Maar zou een reactie wel op prijs stellen.

icon

Beste antwoord door TAVL 5 November 2019, 09:41

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik had dat ook ergens gelezen er werd inderdaad gesproken over september, maar er werd geen jaartal in genoemd, dus het kan ook nog september 2020 of zelfs 2021 worden.:grinning:

Een kennis van mij zit bij Telfort, (KPN)  KPN doet het anders dan T-Mobile zij doen bijna elke maand een update voor internet en tv,  dat zijn dan meestal kleine updates, is denk ik voor de klant beter dan de werkwijze van T-Mobile.

 

 

 

Reputatie 6

Ja, het tv platform lijkt wel een dood paard. Vraag me af of er wel ooit een update komt? Ik zou al blij zijn als die tv boxen niet zo traag reageerden. Als ik reclame doorspoel, dan stopt die ergens in de film pas.

 

Ik had graag dat TV Anywhere gezien op de ontvangers. Of een smart tv app zodat die decoder de deur uit kan en je tegen een klein bedrag de app kunt gebruiken.

De Entone is idd traag, wekelijks even van de stroom af werkt het beste, dan is die iets minder traag.

Maar die upgrade van het TV platform zal wel even duren vrees ik, alles wat ze doen bij T-Mobile gaat mis op het moment, hoop dus dat ze het eerst goed uittesten.

Reputatie 6

@Doornekamp33 Ik vroeg me dit af omdat een paar maanden geleden sommige klanten bij het aanmelden van de tv, op het “verkeerde platform” aangemeld werden, was het verhaal van die klanten.

 

Maar ik zie liever dat die software op die decoders veranderd en het gewoon eens anno 2019 wat sneller gaat. Maar heb het idee dat tv niet zo’n hoge prioriteit heeft, terwijl veel vooral nieuwe klanten klagen op het forum over het 1980 gevoel bij de decoder, wat ik in het begin ook had hoor. Daar is meer winst mee te halen dan sneller internet.

 

Bedankt voor de tip, maar heb besloten dat ik ‘m vandaag omruil voor een normale. Maarja daar is het net zo erg mee gesteld, heb ik boven 1 staan, maar idd eens een keer van het stroom halen.

Conclusie na een (1) week T-Mobile thuis

Het is echt van de drup in de regen!!

 

T-MOBILE….. als je met de grote jongens wilt spelen zul je echt heel snel volwassen moeten worden!!!!

 

 

@Glassertje , Heb je een oudere Entone zonder HDD of de Amino aria, die heb ik boven staan en die is snel zat, die doet niet onder voor de HBM box van KPN.

Alleen even in de cloud opnemen ermee en die oude meuk er uit en ze zijn bijna bij, alleen de netflix enzo erbij, misschien 4k en we kunnen weer even mee.

 

Deze Lijbrand clone is echt verouderd.

Reputatie 6

@Doornekamp33 Ik had de Aria, maar door het schokkend beeld, wat een tijd later pas opgepakt werd en een firmwareupdate uit kwam, hebben ze me een Entone gestuurd, maar daar is bekend van dat die wat trager is. De met HDD heb ik terug gestuurd, nu is het wachten op mijn nieuwe box, hoop dan de Aria. 

Reputatie 6

@Doornekamp33 Blijkt achteraf dat het zo traag gaat door mijn harmony elite. Gebruik ik de originele afstandsbediening gaat het een stuk sneller. 

Dan heb ik geluk, met mijn harmony 650 geen verschil te bemerken in snelheid.

Reputatie 7
Badge +4

September is nooit aangegeven door T-Mobile. Dit is door TotaalTV in een artikel gesteld, maar dat is nooit bevestigd door T-Mobile. 

Reputatie 6

@TAVL Dacht, je bent van de planeet gevallen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

 

Dan is dat mijn fout. Ik lees ook veels te veel. Maar…. dat maakt me niet minder nieuwsgierig. :rofl:

Reputatie 3

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/t-mobile-thuis-introduceert-cloudopnames-316805 :wink:

Reageer