Beantwoord

Nieuwe afstandbediening

  • 27 November 2019
  • 5 reacties
  • 206 Bekeken

Ik probeer al 30 minuten achter te komen hoe in contact kan opnemen met de klantenservice van T-mobile. Niet echt een vriendelijk systeem.

Mijn afstandbediening hapert al 3 maanden nu zit mijn TV op Radio stand en kan bij de menu omdat het knopje het niet doet.

En ja, ik heg geprobeert de afstandbediening te resetten, batterijnen vervangen, modem, TV, etc uitgezet.

Als je geen afstandbediening wilt opsturen ga op overstappen naar een andere provider.

icon

Beste antwoord door Brian 29 November 2019, 16:01

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @Moodster 

Leuk dat je de community hebt gevonden  “Welkom”

Niet gelijk aannemen dat je geen nieuwe kan krijgen🤨 

De moderators gaan je hier netjes bij helpen.

TV kijken zonder afstandsbediening is lastig.👎🏻

Je kan in Dit onderwerp om een afstandsbediening vragen. 
Veel succes en fijne avond!

"Is je afstandsbediening kapot of kwijt, laat dan even een berichtje achter in dit topic. Dan gaan we een afstandsbediening opsturen.”

Ik heb een bericht achtergelaten maar ik heb nog geen reactie gehad.  

Reputatie 7
Badge +15

@Moodster moderators zijn niet 24/7 aanwezig op de community aangezien het medewerkers van T mobile zijn dus ook maar mensen.

Het kan wel even duren voordat ze reageren maar je zult geholpen worde. Morgen zijn ze er weer

Reputatie 7
Badge +14

@Moodster @Waqqas heeft uiteraard gelijk. De moderators hebben ook recht op hun vrije avond.

Ze reageren binnen de 24/48 uur op volgorder van binnenkomst van berichten.

Hou er ook rekening mee dat het weekend eraan komt dan kan het verzenden en ontvangen iets langer duren.

Met vriendelijke groet! 

 

Reputatie 7

@Moodster We behandelen berichten op volgorde van binnenkomst dus soms kan het even duren maar wees gerust, we zullen altijd antwoorden! :wink: