Beantwoord

Nieuwe afstandsbediening bestellen

  • 26 February 2018
  • 4 reacties
  • 631 Bekeken

  • is aangemoedigd
  • 0 reacties
hallo, mijn schoonvader heeft zijn afstandsbediening defect kunnen jullie een nieuwe opsturen
icon

Beste antwoord door Sterre 27 February 2018, 11:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Anneke14, ik heb jouw verzoek verplaatst naar het afstandsbedieningenbesteltopic! 😊 Je kunt daar ook spoedig een antwoord verwachten: Afstandsbediening bestellen en handleiding | T-Mobile Community

Dit topic gaat nu op slot.

Mijn afstandsbediening is helaas stuk. Het numerieke gedeelte functioneert niet meer goed. Heb al een reset gedaan van box en afstandsbediening, maar helaas. Kan ik een nieuwe opgestuurd krijgen?

Gr. Jos Rous

Reputatie 7
Hoi Jiro,

Wat ontzettend lief dat je dit voor je schoonvader vraagt! Voor een snelle oplossing kan hij een reset van de afstandsbediening doen, hoe dat gaat lees je in ons afstandsbedieningtopic. Heeft dit geen effect, kun je mij dan in een privébericht zijn gegevens doorgeven? Ik heb nodig: postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van het rekeningnummer. Dan bestel ik een nieuwe afstandsbediening voor hem!
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @josrous, welkom op de Community!

Zou je jouw vraag willen stellen in het algemene Afstandsbedieningentopic, alsjeblieft (de link is klikbaar)? Dan pakt één van onze moderators het meteen voor je op! Ik houd dat topic altijd nauwgezet in de gaten, dus dat komt sowieso goed! 😉

Update: ik zie dat mijn collega je inmiddels al geholpen heeft. Wat fijn! Veel kijkplezier toegewenst straks en stay safe.

P.s. vergeet niet de tip op pagina één in het ab topic te gebruiken.