Beantwoord

Nieuwe afstandsbediening bestellen

  • 23 April 2018
  • 7 reacties
  • 751 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Mijn huidige afstandsbediening is deels kapot (niet alle knopjes doen het meer). Resetten heeft helaas niet geholpen. Hoe kan ik een nieuwe bestellen? Het gaat om een afstandsbediening voor de Entone-box.
icon

Beste antwoord door Sterre 24 April 2018, 10:05

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hi Hinster!

Dat moeten we natuurlijk niet hebben, je wilt gewoon lekker kunnen zappen zonder zorgen. Ik help je direct op weg. Kun je checken of de batterijen van jouw afstandsbediening vol zijn? En kun je jouw TV Box 1 minuut helemaal van de stroom afhalen? Omdat de knoppen het deels doen, kan het betekenen dat er een storinkje zit tussen de TV Box en jouw afstandsbediening. Dit wil ik graag met je nagaan, zodat jij zo snel mogelijk weer vol gebruik kunt maken van alle knoppen. Ik hoor graag van je wat hiervan de uitslag is!
Reputatie 1
Hoi Sterre,

Alles geprobeerd en helaas geen verbetering. Knoppen blijven moeilijk doen.
Reputatie 7
Goed geprobeerd in ieder geval! Jammer dat het geen effect heeft gehad. Dat is natuurlijk niet lekker TV-kijken. Maar geen paniek, ik ga ervoor zorgen dat je dat wél kunt. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Deze zul je binnen 5 werkdagen thuis ontvangen. Veel kijkplezier weer!
Reputatie 1
Hi Sterre,

Dank je wel!
Reputatie 7
Graag gedaan, mocht je me nog voor iets nodig hebben, let me know!

Onze afstandsbediening voor TV is kapot. Hebben al vanalles geprobeerd: nieuwe batterijen, resetten, ontkoppelen en weer opnieuw koppelen, …
Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening bestellen. Waar en hoe kan ik dit doen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Linda van Rijen, dan zorgen we ervoor dat ook jij een vervangende afstandsbediening krijgt! Ik zie dat je jouw vraag al hebt gesteld in het specifieke topic, goed bezig. We gaan daar verder! 😉

Reageer