Beantwoord

Nieuwe app werkt niet op android tablets

  • 11 September 2020
  • 11 reacties
  • 508 Bekeken

Reputatie 3

Beste T-Mobilers,

De mooie nieuwe app werkt wel(gedeeltelijk, maar daar open ik een ander ticket voor) op onze android mobieltjes, maar niet op onze android tablets.

Hij crasht daar meteen, zonder meldingen.

We hebben speciaal in de gauwigheid een nieuw tabletje aangeschaft om te kijken of het soms aan onze oude tablet lag.

Kennelijk is dat niet het geval.

De specs van de tablets:

LENOVO Tab 2 A10-70F met Android 6

LENOVO Tab M10 met Android 9.

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 14 September 2020, 13:53

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +7

@MarcelUitNederland ,

Heb niet echt de technische kennis aan boord om dit precies uit te leggen maar er zijn er meer met dit probleem. Dit heeft te maken met 32Bits en 64 Bits apparaten wat ik heb begrepen uit een ander Topic. Zie volgende link:TV Anywhere werkt niet.

Je zou daar vooral het laatste gedeelte even kunnen door lezen.

Reputatie 3

@MarcelUitNederland,

Heb niet echt de technische kennis aan boord om dit precies uit te leggen maar er zijn er meer met dit probleem. Dit heeft te maken met 32Bits en 64 Bits apparaten wat ik heb begrepen uit een ander Topic. Zie volgende link:TV Anywhere werkt niet.

Je zou daar vooral het laatste gedeelte even kunnen door lezen.


Bedankt voor de hulp. Ik heb het even uitgezocht.

In de Lenovo Tab M10 (ZA480079SE) Wit, https://tweakers.net/pricewatch/1325676/lenovo-tab-m10-za480079se-wit/specificaties/

zit een Qualcomm Snapdragon 450. Dit is een 64 bits processor.

https://www.qualcomm.com/products/snapdragon-450-mobile-platform

dus TV Anywhere zou erop moeten werken, volgens Bartjens.

Helaas werkt ie niet.

Reputatie 7
Badge +7

@MarcelUitNederland ,

Geen dank, je bent er dus gelijk goed ingedoken. Met jouw info kunnen de techneuten aan slag. Nu is het afwachten wat de moderatoren hier over te melden hebben en eventuele oplossingen ze kunnen bieden.

Reputatie 3

@soepkip67 

Uiteraard ben ik er even ingedoken. Hoe meer info ze hebben, hoe beter. Ik weet hoe het werkt als ITer.

Reputatie 7
Badge +7

@MarcelUitNederland ,

Uit het andere topic:

Hierbij een korte update m.b.t. het probleem dat de app op sommige toestellen niet opstart: 

  • Mogelijk ligt de oorzaak in een aantal ‘security checks’ die iets te strikt afgesteld staan
  • We zijn met een aantal klanten die dit probleem gemeld hebben aan het testen of een nieuwe (test)versie dit probleem verhelpt
  • Het heeft (voor zover ik nu weet) niets te maken met 32-bit of 64-bit ondersteuning

Hopelijk hebben we snel een positieve uitkomst en kunnen wij deze 'fix’ voor iedereen beschikbaar stellen.

  •  
  •  
Reputatie 3

De testversie werkt prima.

Mijn complimenten.

Het enige is, maar dat geldt ook voor de reguliere versie, dat, bij het terugkijken, uitzendingen vaak 5 minuten voor het einde worden afgebroken. Een paar voorbeelden: The Good Doctor, RTL8,  90 days fiance happily ever after. Eigenlijk veel TLC programma's. The rookie, net 5, Grace anatomy, RTL8.

Bij het casten krijg je dan de melding "No content available”.

 

ook zou het handig zijn als de knop terugkomt waarbij je 30 seconden kan terugspoelen.

Mijn vrouw is slechthorend en als ze een zin niet goed heeft gehoord dan maakte ze vaak gebruik van die knop.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @MarcelUitNederland, bedankt voor je feedback met betrekking tot de nieuwe TV Anywhere app. Zoals HJ in het andere topic aangeeft, lijkt het euvel niet te liggen bij 23 of 64 bits, maar in een aantal 'security checks’. Gelukkig heeft @soepkip67 je al aardig goed op weg geholpen, nu aan ons en ons TV team de taak om het probleem bij iedereen te verhelpen! 

Mag ik jouw meest recente bericht verplaatsen naar dit topic? Dan kunnen de experts ermee aan de slag, uiteraard plaats ik er een link bij naar je eigen topic zodat zij te allen tijde kunnen checken of er updates zijn in jouw situatie. We gaan alles uit de kast halen! 

Reputatie 7
Badge

@MarcelUitNederland ik heb nagevraagd waarom de ‘30 sec’ terug knop niet beschikbaar is bij het terugkijken van een programma. Bij een live programma is deze namelijk wel beschikbaar.

Verder heb ik geprobeerd het probleem van "No content available” te herproduceren, maar bij mij werkt dit (i.c.m. iPhone) gewoon goed. Ik ga navragen of dit misschien op Android te herproduceren is.

Reputatie 3

Gisteren keek mijn vrouw, via de tablet,  Lenovo Tab M10 (ZA480079SE) met Android9, naar het “programma weet ik veel” van een week eerder, op SBS6. Toen zag ik het ook.

Het beeld werd vlak voor het einde zwart, met de text "No content available”.

Dus het speelt zich af een paar minuten voor het einde van een programma.

Mijn vrouw is zeker benieuwd naar de terugspoelknop.

@Jason 

Ja natuurlijk, verplaats het bericht maar, hoor.

Reputatie 3

@Hans-Juriën 

Als er weer een nieuwe versie in de gewone playstore opduikt, kunnen we die dan weer gebruiken in plaats van de testversie?

Reputatie 7
Badge

@Hans-Juriën

Als er weer een nieuwe versie in de gewone playstore opduikt, kunnen we die dan weer gebruiken in plaats van de testversie?

Jazeker! Je kunt de testversie het best eerst verwijderen en dan gewoon overgaan naar de reguliere versie in de Play Store.

Reageer