Beantwoord

Nieuwe kabel lijkt niet te werken via interactieve tv box

  • 18 April 2020
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

Goedemiddag,

Sinds vandaag heb ik een andere kabel getrokken via de wand. Deze is afgemonteerd op een CAT6 inbouwdoos. Vanaf de inbouwdoos sluit ik de kabel(CAT5) aan op de interactieve tv box. Deze werkt hier helaas niet op. Op mijn laptop zelf werkt deze wel en als ik de kabel test met een kabeltester is deze ook OK. Overigens werkt de kabel wel als ik deze direct vanaf de interactieve tv op het modem aansluit. Via de klantenservice zelf kwam ik helaas niet verder. Mevrouw zei dat het aan de kabel lag maar dit is niet het geval

Wie kan mij uit de brand helpen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 18 April 2020, 17:57

Bekijk origineel

2 reacties

Dat zei ik ook, maar uiteindelijk bleek het toch mis te zitten in de kabel, nou eigenlijk de stekker(s) die ik er zelf aan geknepen had, tester gaf gewoon “OK” aan.

Trek je een snelheid van 1Gb over de kabel naar modem als je hem aansluit op de laptop, bij mij bleef die hangen op 100.

 

En welke kabel heb je gebruikt? Ook cat6?

Waarom ga je dan verder met een cat5?

Reputatie 7
Badge +2

Welk type modem heb je? Zoals je wellicht weet heeft de Draytek en Huawei modem gescheiden poorten voor internet en tv. Alleen de Zyxel heeft gecombineerde poorten. (Apas)

Mvg. Marcel

Reageer