Beantwoord

Nieuwe klant - TV feedback


Sinds eind juni heb ik T-Mobile Thuis, nadat ik zo'n 10 jaar bij Ziggo aangesloten was en sindsdien viel mij het volgende op.
1.TV anywhere:
-Ik kan geen programma's opnemen/programmeren via de TV-Anywhere-App
-Ik kan geen regionale-/lokale zender bekijken
-bij het terugkijken van bijvoorbeeld het RTL-nieuws zie ik enkele minuten reclame voorafgaande de uitzending terwijl het nieuws gewoon om 19.30 uur was begonnen. Wordt hier bewust reclame 'voorgeplakt?'.
-Vooruit 'spoelen' bij programma gemist (ook buiten reclame) niet mogelijk.
-Starten vanaf laatste programmapunt niet mogelijk

2.de mediabox:
-Bij het kiezen van het (hoofd-)menu bestaat het grootste deel van het beeld uit reclame voor filmhuur.
-De cursor/muis staat als eerste bij het (zeg maar) submenu, waardoor je eerst weer met de cursor naar boven moet naar het hoofdmenu (als je bijvoorbeeld naar instellingen wilt)
-Vooruit 'spoelen' bij programma gemist (ook buiten reclame) niet mogelijk.
-ronduit hinderlijk is het terugkijken van gemiste programma's: bij Ziggo ging je via de gids gewoon terug in de tijd, terwijl ik nu via het hoofdmenu, submenu en On Demand (??) en tenslotte moet kiezen uit een aantal zendergroepen waar het programma werd uitgezonden (RTL-4 stond er niet bij, dus pech!)
-Favoriete zenders samenstellen, is verre van handig/klantvriendelijk doordat er geen nummering in de favorietenlijst is! Heb je eindelijk een lijst samengesteld zie je dat je volgorde van zenders geen oplopende nummers zijn, maar de originele kanalennummers (236. 724, 350 -ik noem maar wat... en geen 1 t/m 40 of zo) waardoor je dus 3-cijferige kanaalnummers moet onthouden. Natuurlijk kun je dan 'zappen', maar ook dat is onlogisch ingedeeld: als je begint bij (bijvoorbeeld) NPO1 (nummer 1) en je wilt naar 'boven' of 'omhoog' naar NPO2, moet je op de afstandbediening het pijltje 'naar beneden' drukken...... Zap je vervolgens ij je favorietenlijst, wordt het helemaal verwarrend omdat voor de zendernamen de originele kanalennummers van T-Mobile Thuis staan.....
Kortom: de verhuizing van Ziggo naar T-Mobile is tot nu toe met behoorlijk wat frustratie verlopen. Inmiddels is de mediabox afgelopen zondagmiddag ook vastgelopen en na meerdere restarts (stroom er af, want er zit geen aan/uit of restart button op) bleef het beeld 'zwart' en kon ik de mediabox niet eens meer gewoon uitzetten. Klantenservice was na 18.00 uur zondag niet meer bereikbaar......
Ik hoop dat mijn begin-/opstartproblemen binnenkort voorbij zijn, ik ben ook graag bereid mee te denken in een logische bediening van diverse onderdelen van T-Mobile Thuis.
icon

Beste antwoord door TAVL 15 July 2019, 12:01

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @Louis56,

Welkom bij T-Mobile Thuis. Dat zijn zeker mooie punten en ik weet dat ze daar bij de ontwikkeling van het Thuis product ook zeker naar kijken. Punten kun je ook kwijt in de community wishlist, waar bijgehouden wordt welke klantwensen er zijn. Geen garantie dat iets komt, maar hier wordt zeker gebruik van gemaakt. In de afgelopen jaren zijn meerdere punten meegenomen in de ontwikkeling. Soms kan dat niet of hebben ze minder prioriteit.

TV Anywhere
Opnemen werkt met een HDD en dus niet via de cloud. Met de huidige opzet is opnemen via de app inderdaad niet mogelijk, noch om dit via andere boxen te kijken.

Meestal worden vooraf en na een achter een uitzending enkele minuten extra geplakt. Niet vanwege reclame, maar omdat de programmagids niet altijd even betrouwbaar is en programmering nog wel eens wil afwijken.

Andere punten kunnen (nog) niet. Al kan tegenwoordig als het goed is op steeds meer zenders vooruitgespoeld worden en komen er ook steeds meer zenders bij op de app.

Mediabox
Het zijn begrijpelijke en herkenbare punten. Veel van dit soort kritiek is vaker naar voren gekomen. Ik denk dat we de grote update moeten afwachten. Dat zou een hoop verbeteren.

Begin gemist moet je ook hier op steeds meer zenders kunnen doorspoelen. Verder terugkijken via de gids gaat helaas niet, maar kan wel via de app. Workaround is om dit via de app te streamen via een Apple tv, Chromecast of als mobiel en smart tv kunnen mirrorcasten. Absoluut niet optimaal, maar kan wellicht voor nu helpen.

In ieder geval top punten en super dat je ze deelt. Ik hoop dat de opstartproblemen snel verholpen zijn. Is jouw internetverbinding stabiel of ervaar je daar ook problemen? Is de snelheid op orde? Heb je de router en mediaconverter als kort van het stroom gehaald? Vaak wil dit nog wel eens helpen.
Hmm... dat zijn wel punten waardoor ik eerst nog eens extra ga nadenken of ik wel over wil stappen naar T-Mobile.
Ook dat er momenteel kennelijk geen tv-boxen met opnamefunctie zijn te leveren, weerhoudt me nog op dit moment.
Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @W.Hak,

Logisch, maar ook zeker goed dat jij je er eerst in verdiept. Dat voorkomt dat diensten niet passen bij het gebruik. Iedere provider heeft zo zijn sterke punten. In die zin is T-Mobile Thuis een jong bedrijf dat nog flink in opbouw is. Dat betekent helaas dat niet alles zo ver is als bij concurrenten. Die zijn vaak al jaren bezig met hun diensten te ontwikkelen. T-Mobile is daar zeker mee bezig, maar heeft wat in te halen.

Haalt niet weg dat ik graag met je mee denk wat passend is voor jou. Binnen T-Mobile of daarbuiten. Wat zijn belangrijke punten bij een aanbieder voor jou?
Beste TAVL,

Een reactie op uw bericht van 2 dagen geleden (15 juli):
Er is nog een hoop te verbeteren aan T-Mobile Thuis in het algemeen!
Waar ik ontzetten kriebelig van wordt zijn woorden als 'workaround' en 'we nemen het mee....'.
Wat ik niet snap is dat T-Mobile (blijkbaar) het wiel weer opnieuw wilde uitvinden en met een mediabox komt, die (wat mij betreft) behoorlijk gebruikersonvriendelijk en 'over datum' is.
Waarom niet dáár verder gegaan waar Ziggo nu al is, waarom niet een Ziggo mediabox gehuurd en eens gekeken hoe dat allemaal werkt en dat verwerkt in jullie mediabox? Ik heb naast een tv abonnement al tientallen jaren een mediabox (satelliet ontvanger). Afgelopen december 2018 heb ik een nieuwe gekocht (109 euro), waar een smartcard (voor een decoder) in past, die honderden kanalen kan opslaan, welke ik kan sorteren en bewerken zoals ik dat wil, een opname timer bevat en waar je voor een paar tientjes een SSD/flashcard en een UTP-kabel aan kan sluiten voor (HD!) tv-opnames, en die een HDMI plus analoge uitgang heeft.
(Aanname!): Waarom hebben jullie onder jullie duizenden smartphone klanten nooit een onderzoek gestart (ingedeeld in leeftijdsgroepen) en bij (bijvoorbeeld) 100 klanten eens nagevraagd wat men bij de concurrentie goed vindt en wat men mist?? Dan hadden we nu geen mediabox, die een display heeft waar alleen de tijd te zien is (in een aanstekelijke blauwe kleur?!) hadden we een mediabox waar je vlot tussen de diverse kanalen heen en weer kunt zappen, waar je via je smartphone contact mee kunt maken zodoende ook je mediabox kunt programmeren voor het opnemen van (TV-)programma's?
De andere 'missers' zijn hierboven al beschreven.....

U schrijft hierboven: Het zijn begrijpelijke en herkenbare punten. Veel van dit soort kritiek is vaker naar voren gekomen. Ik denk dat we de grote update moeten afwachten. Dat zou een hoop verbeteren.
De punten zijn dus bekend en vaker voorgekomen; we wachten de grote update af.... fijn!
Jullie hebben een supersnel 4G netwerk, streamen via glasvezel..., gooi die mediabox eruit, test een nieuwe (daar moet je met jullie naam en komende gebruikersaantallen een zeer goede aanschafprijs voor kunnen krijgen en haal bijvoorbeeld info bij producenten en gebruikers van satelliet receivers, die daar al tientallen jaren mee bezig zijn!
Wat gaat die update brengen en wanneer gaat dat gebeuren?
Ik ben inmiddels al zo teleurgesteld dat ik eigenlijk nu al weer naar KPN of Ziggo (terug) wil, als hier niet snel wat aan gaat veranderen; ik erger regelmatig aan de gebruikersonvriendelijke en ook slome reactie 'snelheid' van de afstandbediening.
Gelukkig (voor jullie) blijven deze reacties binnen de T-Mobile community, gezien die ene reactie hierboven.
Met vriendelijke groeten, Louis
Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @Louis56,

De T-Mobile community is opgezet als klant helpt klant forum. Op dit forum helpen klanten elkaar. Mocht dat niet baten dan kan webcare bijspringen en ondersteuning bieden. Zij zitten ook op het forum. Zoals in mijn onderschrift en achter mijn naam staat ben ik een user/klant en ben ik dus niet verbonden aan T-Mobile. Zo zijn er meerdere users die hier op het forum klanten te helpen vanuit hun kennis en achtergrond.

Zo is mijn post ingestoken vanuit mijn ervaring en kennis rond T-Mobile Thuis. Ik weet dat ze de input van klanten gebruiken in de productontwikkeling en dat zeer waardevol vinden. Op het moment is het product, zoals je zelf al aangeeft, verouderd. Dit stamt uit de tijd dat Vodafone besloot het Thuis product te verkopen en daarmee de investeringen te beperken. De nieuwe eigenaar, T-Mobile, heeft dit opgepakt, maar moest opnieuw opstarten en integreren. Dat heeft (te) veel tijd gekost en naar mijn mening te traag gegaan. In de afgelopen periode zijn diverse wijzigingen doorgevoerd, zoals een á la carte gedeelte, begin gemist en sneltoetsen op de afstandbediening. Dat haalt niet weg dat het product niet optimaal is. Zeker niet in vergelijking met aanbieders die al langer bezig zijn in het speelveld. Het wachten is op een grote update. Elders op het forum staat dat dit na de zomer zal zijn. Eindelijk. Qua wat ik lees moeten we denken aan meer interactiviteit en andersoortige opname dan de HDD. Kijk daarbij ook zeker naar TV Anywhere.

Het is logisch dat als je gewend bent om gebruik te maken van bepaalde functionaliteiten en dat deze anders werken dan verwacht dat dit teleurstellend is. De workaround heb ik juist benoemd om je tot de update te kunnen helpen toch programma's verder en op meer zenders terugte kunnen kijken. Het is niet optimaal en het raar dat dit nog niet via de box kan. Heb daar zelf ook de nodige punten in de eerdergenoemde community wishlist gepost.

Onderzoek wordt wel degelijk gegaan. Heb in het verleden al verschillende vragenlijsten via de mail ontvangen over productontwikkeling. Ook is een aantal klanten recent gevraagd het toen nog uit te brengen Zyxelmodem te testen in een fieldtest. Dat dit niet openbaar staat wil niet zeggen dat het niet gebeurd.
Reputatie 7
Hi @Louis56,

Bedankt voor je review. Daar is deze Community ook erg geschikt voor: het delen van ervaringen. We horen graag wat onze klanten van ons vinden. Ik snap dat een totaal nieuwe TV Box en ditto gebruikswijze behoorlijk wennen.is. Daar help ik dan ook graag bij. Sommige dingen zijn inderdaad totaal anders geregeld en je bent nog gewend aan de oude manier van een andere provider. Zo kan het omhoog en omlaag zappen verschillen. Ook de indeling van het menu en het visuele aspect is natuurlijk anders. Na verloop van tijd weet je niet beter en wil je niet anders meer! Uiteraard verschilt dit per persoon, maar ik kom bijvoorbeeld niet wijs uit het TV menu van een andere provider.

Het voor- en achteruitspoelen: dit ligt aan een rechtenkwestie met RTL. Zij bieden een RTL XL product aan en willen niet dat je hun reclames mist. Bij de NPO is dirt anders en daar kun je dus wel voor- en achteruitspoelen bij Begin Gemist en Programma Gemist.

Blijf vooral je feedback doorgeven, zoals in het Wishlist topic. Zodra we tips van onze klanten hebben doorgevoerd, melden we het daar ook!

Bedankt voor je aanvraag - we zullen er alles aan doen om het naar je zin te maken. En welkom op de Community!
Zonet (09.15 uur) wilde ik het laatste nieuws zien, een maand geleden geen probleem: ik kon via een NPO nieuwskanaal non-stop nieuws kijken, of via npo1 of rtl4 terug naar het nieuws van 9 uur.
Dit kan nu niet meer!
NPO-Nieuws24 is er niet, bij NPO gemist kan ik tot het nieuws van 7 uur(!) terugkijken en RTL4 gemist bestaat niet eens! Wat is dit voor een service? Ook nog nooit meegemaakt: ik heb zojuist de batterijen van de afstandbediening moeten verwisselen: leeg!
De maat is zo langzamerhand vol, ik wordt er gewoon chagarijnig van, ik wil van dit contract af z.s.m. af!
Reputatie 7
Hoi @Louis56,

Ik help je graag verder! NPO nieuws hebben wij wel degelijk in het zenderpakket, op kanaal 260 in het Infotainment themapakket. Dit kun je aanzetten via My T-Mobile Thuis. Hier kun je al het nieuws terugvinden. Het aanbod Uitzending Gemist verschilt per kanaal. Via de website van de NPO heb je weer een ander aanbod dan via onze TV Box en via onze TV Anywhere is het wéér anders. Dit zijn rechtenkwesties en TV aanbieders zijn nog zoekende hoe ze het beste hun aanbod aan de man kunnen brengen. Het is dus nu vooral zoeken naar de manier waarop het voor jou het beste werkt. Dit zal ongetwijfeld wennen zijn. Als ik het nieuws niet meer kan zien via Begin Gemist, dan schakel ik naar TV Anywhere en selecteer het laatste NOS journaal. Op die manier ben ik verzekerd van de meeste recente nieuwsberichten.
Reputatie 7
Badge +4
Zit NPO nieuws niet in het á la carte keuzepakket @Sander? Momenteel als gratis kanaal?

Dit zou je dan onder á la carte in het menu kunnen inschakelen @Louis56.
Beste TAVL en Sander,
Fijn dat jullie reageren en proberen 'te redden, wat er te redden valt' en neem het zeker niet persoonlijk, maar als ik lees wat de oplossingen zijn, is het een hoop 'houtje, touwtje werk' bij T-Mobile Thuis. Ik lees dat NPO Nieuws in het Entertainment pakket (?!) zit, je moet er maar opkomen en verder zinnen als: als dit niet gaat, kan je dat proberen en als dat niet gaat, werkt iets anders (misschien) wel.... Ook bijzonder dat er nog steeds geen reactie van T-Mobile Thuis klantenservice is gekomen en jullie dus (blijkbaar) moeten proberen, de lastige klantjes binnen te houden, dan wel zoet te houden met workarounds en beloftes, waar geen datum bij staat. Natuurlijk ben ik 6 maanden goedkoper uit dan bij Ziggo, maar als ik dit geweten had, was ik bij Ziggo gebleven, of had ik KPN geprobeerd. Ik zit nu in een dilemma: vertrouw ik erop dat een grote update eindelijk voor een gebruiksvriendelijke mediabox zorgt, of ga ik proberen om onder het contract uit te komen? Wanneer komt die update, of een andere mediabox?
Reputatie 7
Als een klant na jaren T-Mobile Thuis overstapt naar een andere provider (hypothetisch geval) zal hij erg moeten wennen aan het menu en werkwijze van de nieuwe TV Box. Hij/zij zal dan ook allerlei nieuwe manieren moeten vinden als hij hetzelfde wil kunnen als wat hij gewend was. Iedere provider is weer anders en heeft de interface anders ingericht. En dat is waar ik je graag bij help. Er is van alles mogelijk en er zijn meerdere wegen naar Rome. Ik zorg er voor dat je op de hoogte bent van de mogelijkheden. Je kunt dan zelf kiezen wat voor jou het prettigste werkt.

@TAVL: scherp! Bij On Demand // A la carte zijn inderdaad ook gratis zenders te activeren!
Reputatie 7
PS. Ik ben moderator op deze Community, uit naam van T-Mobile klantenservice. We zijn herkenbaar aan het T-Mobile logo achter onze naam.
Hallo Sander,
We zijn inmiddels weer een maandje verder en sinds die tijd is er weinig veranderd.
Ik baal nog steeds dat ik afscheid van Ziggo genomen heb, ik wist niet dat het zo'n grote teleurstelling zou worden. Inmiddels heeft Ziggo zich via een foldertje bij ons gemeld met de mededeling dat ze het (nog steeds) jammer vinden wij naar een andere provider zijn overgestapt en vragen naar een reactie...
Tegelijkertijd 'strooien' jullie ook met kadootjes, maar die zijn voor ons niet interessant.
Wij zouden het fijn vinden als we eens iets concreets zouden horen, wanneer er iets gedaan gaat worden aan:
1. Een gebruiksonvriedelijke en langzame mediabox
2. Uitbreiding van programma gemist met o.a. rtl4 en vele andere zenders

Dus geen workarounds maar echte oplossingen en een datum voor een update van die mediabox!
De pleister op de wond is nu de 180 euro die wij bespaard hebben met de overstap, maar geloof me, als we het terug konden draaien, deden we het! Ik raad Ziggo klanten dan ook ook af naar T-Mobile over te stappen, ondanks de torenhoge all-in-prijzen. Misschien is KPN een alternatief, maar voordat we weer een overstap doen, willen we eerst een proefabonnement of e.e.a. van tevoren goed uitproberen!
Voorlopig kijken we uit naar de datum waar ons abonnement afloopt, tenzij er wezenlijke dingen veranderen, dus nogmaals: wanneer komt die update?

Groeten uit Nijmegen,
Louis
Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @Louis56,

Ik verwacht daar in ieder geval voor eind augustus geen uitspraken voor van T-Mobile. We zitten midden in de zomervakantie en dat is marketingtechnisch niet een moment dat bedrijven dit soort uitingen doen. Wel is door TotaalTV op basis van de eerder aangegeven hints en geruchten een artikel verschenen dat het heeft over een mogelijke launch in september. ]

Overigens verwacht ik dat Programma Gemist in zijn totaliteit gaat verdwijnen en plaats maakt voor een uitbreiding van Begin Gemist. Gelijkend aan de app.
Reputatie 7
Hey @Louis56,

Echt jammer om te horen dat tot nu toe alleen je portemonnee tevreden is met de overstap. Ik hoop dat ook jij uiteindelijk tevreden zal zijn met je T-Mobile Thuis pakket.

Op dit moment kan ik jammer genoeg niet aan je wensen voldoen, zo is RTL gemist niet beschikbaar om de redenen die mijn collega hierboven heeft aangegeven. Je zou kunnen overwegen om een TV Box met opnamefunctie te nemen zodat je al je favoriete programma's kunt opnemen. Ook heb ik nog geen nieuwe informatie voor je betreft het nieuwe TV platform. Zodra daar meer over bekend is, dan brengen we dat graag hier op de community naar buiten. Nog paar maandjes geduld! ☺️
Beste Piotr,
Dank voor je reactie, maar tot nu toe hoor ik een hoop medeleven en vage beloftes.
Ik ga niet nogmaals alles benoemen wat ik al eerder hier gemeld heb, maar ik hoop dat T-Mobile snel zaken gaat aanpakken!
Ik snap niet waarom ik uren moet wachten om bijvoorbeeld Een Vandaag, het Nieuws of Nieuwsuur van 10 minuten geleden, terug te bekijken, als het al kan omdat jullie van een hele hoop zenders niet eens die service aanbieden.
Uit jouw reactie maak ik overigens op, dat je niet bij mijn klantgegevens kan (?), anders zou je weten dat ik al een mediabox met opname functie heb.
Aan de slag mensen, jullie hebben nog heel wat features (die Ziggo al jaren heeft) in te halen!
Ziggo is al weer een paar stappen vrrder met de nieuwe Next box.
Dit systeem is nog uit de jaren 90, toen Lijbrand met glasvezel begon, toen was het een vooruitgang.

Maarja, stilstand is achteruitgang.
Ziggo is al mijlen verder....

Hallo Piotr & TAVL,

 

We zijn inmiddels 3 maanden verder en als ik bovenstaande berichten mag/moet geloven zou het zo langzamerhand wel tijd moeten zijn, voor een duidelijke verbetering van de software in de T-Mobile Thuis mediabox??!!

Zelfs na maanden van aanschaf, erger ik me me nog minstens 1x per week over de gebruiksonvriendelijke mediabox van T-Mobile Thuis. En zoals het er nu uitzie, ik kan niet wachten tot de einddatum van mijn contract, waarna ik ook mijn andere producten van T-Mobile (2 mobile telefooncontracten) overzet naar een andere provider! Zo goed jullie GSM netwerk ook is, ik erger me dood aan het Thuis contract. 

Is er inmiddels licht aan het eind van de tunnel, of laat T-Mobile zijn klanten maar aan hun lot over?

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @Louis56,

De laatste weken beginnen de geluiden helderder te worden; Q1 is de verwachte oplevering van het nieuwe TV platform. Daarbij is bevestigd dat tenminste het opnemen cloudbased zal zijn. Maar dat zal niet het enige zijn dat zal veranderen. Ik - als medeklant - kan ook echt niet wachten op de update. 

Het lijkt erop dat de update van de 510 en 515 decoders deels een voorbereiding is voor de update. 

Beste leden van de T-Mobile community,

Het is alweer 4 maanden geleden dat ik me hier op deze plaats heb laten horen en het is alweer 9 maanden geleden dat ik voor het eerst aangaf (zeer) ontevreden te zijn over de gebruiks-(on-)vriendelijkheid van de mediabox. Sinds die tijd is er jammer genoeg maar weinig veranderd aan alle ergernissen die ik maanden geleden al heb vermeld op dit forum. Een van de goede dingen die (eindelijk) veranderd zijn is, dat je programma's van (bijvoorbeeld) RTL4 direct kunt terugkijken, door in de gids terug in de tijd te kunnen gaan. Maar als je het 8-uur journaal hebt gemist, moet je alsnog uren wachten, om het via Gemist met de mediabox te kunnen bekijken. Het programmeren van programma's op verschillende dagen is nog steeds verschrikkelijk (na het programmeren van 1 programma op een dag in de toekomst, springt bij het willen programmeren van een volgend programma in de toekomst, de gids weer terug naar vandaag waardoor je dus weer dagen en uren vooruit moet zappen. Als je radioprogramma's hebt beluisterd en je klikt op TV en dan gids, staat de gids nog op datum en tijd van de laatste keer dat je tv keek. De gids actualiseert dus niet automatisch naar het NU moment; sowieso wordt de TV gids niet continu aan de vervangende programma's aangepast, dus als je een opgenomen programma wilt bekijken, zit je soms minuten lang te spoelen/zappen om er daarna achter te komen dat het programma helemaal niet is uitgezonden, vanwege een vervangend programma vanwege de corona-crisis of (bijvoorbeeld) de dood van Liesbeth List. T-Mobile speelt hier alleen maar de rol van een doorgeefluik. Ook een serie van bijvoorbeeld 3 afleveringen moet je handmatig stoppen omdat de mediabox gewoon het geprogrammeerde tijdslot blijft opnemen. Dit gebeurd bij de Ziggo mediabox bijvoorbeeld niet (weet ik uit ervaring). En als ik dan alle herhalende tijdslots wil wissen moet ik eerst de mediabox resetten, anders lukt me dat niet. Ik las overigens net dat door de corona crisis een aantal zenders, die normaal in een upgade te bekijken zijn, nu ook (tijdelijk) in het basispakket zijn opgenomen. Waarom krijg ik daar geen Appje of sms van, als T-Mobile (mobiel-)klant?? 

Ik heb (erg) lang gewacht op een verbetering van de mediabox (9 maanden), maar het resultaat is nog steeds bedroevend. Ik ben zeer te spreken over het mobiele netwerk van T-Mobile, maar van T-Mobile Thuis ben ik gelukkig vanaf medio juni eindelijk verlost!

 

Reputatie 7
Badge +1

In een bekend boek staat ergens geschreven “gij kent dag noch uur wanneer hij zal wederkeren” ik ben zeker niet gelovig maar dacht daar aan toen ik dit topic las.

Ook bij T-Mobile geld dit als klant al sinds de tijd dat het nog Vodafone thuis was tevreden over het pakket welke ik afneem,  ik ben het volledig eens met klanten welke zeggen dat het bij T-mobile wel heeeeel erg lang duurt voor het nieuwe platform word uitgerold.

Vergeleken met de concurrentie blijft T-Mobile ver achter met hun tv platform, er loopt nu wel een testfase bij enkele “test klanten” echter heb ik in hun “deskundigheid” 0.00% vertrouwen

Ik ben dus (gelukkig) niet de enige. Daar twijfelde ik wel eens aan, want ik zie/lees maar weinig kritiek over de gebruiksvriendelijkheid van T.MT hardware. Misschien ben ik te veeleisend, de toekomst zal het uitwijzen...

Reputatie 7
Badge +1

Misschien niet geheel juist geformuleerd, ik ben heel tevreden met mijn aansluiting zoals ik die momenteel afneem van T-Mobile, alles werkt perfect achter het Draytek modem heb ik een eigen router gehangen daar de Draytek alleen 2,4Ghz kent, ik heb geen vaste telefoon.

Voor de tv gebruik ik de Entone 510 verder niets, feitelijk is dat de meest primaire aansluiting en daarin vind ik T-Mobile een uitstekende provider op prijs/kwaliteit.

Voor mensen die meer eisen op tv gebied enz vind ik T-Mobile persoonlijk wat minder geschikt, zou ik mijn abonnement nu opzeggen schiet ik me zelf in de voeten, zolang ik klant blijf al is het 10 jaar krijg ik contractueel 3 gratis themapakketten (was nog uit de Vodafone tijd en T-Mobile moest alle contracten 1 op 1 overnemen van de ACM)

Reputatie 7

Hey @Louis56,

Allereerst bedankt voor je feedback. Ik had gehoopt dat je je T-Mobile Thuis avontuur met een ander gevoel was aangegaan! We werken continu om onze diensten te verbeteren waaronder ook ons TV platform. Dit jaar staat er een hele mooie update op de planning die ons TV platform gelijk naar een hoger niveau tilt. Ook heb ik een tip betreft je TV gids. Wanneer je op de knop "Guide" drukt en vervolgens op de knop "Back" dan kom je automatisch terecht bij de actuele TV gids. Ik hoor graag of het heeft geholpen!
Dat de gids in deze bizarre tijden niet altijd overeenkomt met wat er daadwerkelijk wordt uitgezonden, kan frustrerend zijn. Dat begrijp ik maar al te goed. Hier hebben we als internetprovider jammer genoeg geen invloed op. Dit probleem zul je bij iedere provider tegen gaan komen. Ik vind het dan ook jammer om te horen dat je ons gaat verlaten. Wel wil ik je bedanken voor de tijd en het vertrouwen dat je in ons hebt gehad!

Reageer