Beantwoord

Nieuwe TV Anywhere app beperkingen

  • 3 September 2020
  • 8 reacties
  • 515 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb een tijdje de testversie van de nieuwe app op mijn iPad gebruikt en sinds vandaag ook de normale versie. Op de beta versie had ik continu last van een foutmelding (33001) die ik een paar minuten na het opnieuw starten van een al begonnen programma krijg waarna ik en zwart scherm krijg. Het enige wat ik daarna kan doen is van zender veranderen. Ik kan vanuit dat scherm niet terug naar live TV kijken. 

Sinds vandaag is ook de app op de AppleTV ge-update. Er is heel veel functionaliteit toegevoegd. Maar het ‘simpel’ TV kijken is bijna onmogelijk gemaakt. Dit valt me echt tegen. 

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 8 September 2020, 09:03

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 1

IK ben vergeten te vermelden dat ik het probleem met foutmelding 33001 ook op de "normale” versie heb (versie 2.1.8 op ipadOS 13.7)

Reputatie 1
Foutmelding

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @gvgestel,

Bedankt voor de uitgebreide informatie, dit is zeker iets wat ik graag voor je oplos! Zit je op een plek thuis waar de Wifi verbinding altijd goed is? Ervaar je dit probleem zowel via ons Wifi netwerk als ook via mobiele data? Zijn er ook andere apparaten waarop dit probleem speelt? Daarnaast raad ik je graag aan om de app opnieuw te installeren.

Fijn dat je daarnaast aankaart dat je verbeterruimte ziet voor de TV Anywhere App op Apple TV. Zou je mij aan kunnen geven tegen welke problemen je aanloopt? Zo kan ik dit aankaarten bij ons TV Team, want wij willen niets liever dan dat je zorgeloos én met veel plezier van ons TV aanbod geniet. :smile:

Reputatie 2

Check de iOS App Store maar voor alle negatieve reacties over de nieuwe app. Het is gewoon slecht ontworpen en technisch werkt het ook slecht. Uitzending gemist en na 10 minuten zwart scherm. Ook op de iOS app en tvOS app. 
 

een zender selecteren moet makkelijk zijn. Jullie hebben het voor elkaar gekregen dit moeilijk te maken. Ik snap niet dat iemand die maakt en bedenkt dat dit goed genoeg is voor de duizenden klanten. Vind het zeer teleurstellend en overweeg zelfs m’n abonnementen bij jullie op te zeggen. Zonde!

Reputatie 7
Badge

IK ben vergeten te vermelden dat ik het probleem met foutmelding 33001 ook op de "normale” versie heb (versie 2.1.8 op ipadOS 13.7)

Dit probleem is afgelopen vrijdagavond opgelost. De foutmelding verscheen altijd na een paar minuten bij gebruik van Begin Gemist. Hetzelfde probleem (maar andere foutmelding) speelde ook bij Apple TV en is ook opgelost.

Reputatie 2

Nog zo’n dom ding. Je gaat naar tv gids en wil een programma selecteren. De timer streep blijft ergens hangen waar je de laatste keer (bijvoorbeeld gisteren 8 uur) dus je kunt geen zender selecteren. 
 

met andere woorden: de verticale roze timer streep gaat niet mee met de tijd waar je nu in leeft. 
 

 

Reputatie 1

Hoi @Cal Het probleem met de 33001 foutmelding is minder, maar het gebeurt nog steeds. Ook na herinstalleren van de app. Ik heb de laatste dagen vaker NLZIET op mijn iPad gebruikt om niet telkens tegen deze foutmelding aan te lopen. Qua WiFi is er geen probleem die zit op mijn iPad tussen 250 en 500 MB/s. Bij NLZIET heb ik geen fouten op dezelfde plek.

Voor de AppleTV app ben ik ben ik van mening dat, wanneer ik eenvoudig snel en intuïtief TV moet kijken, dat deze app dan onbruikbaar is. Er is veel aandacht besteed aan vormgeving, maar niet aan user stories en workflow. Het is simpelweg onmogelijk om binnen 3 klikken iets te bereiken. Ik verwacht dat 90% van de gebruikers 90% van de tijd TV live zullen willen kijken. Dat is meestal de reden om de TV aan te zetten. Julie hebben allerlei andere functionaliteit belangrijker gemaakt dan het primaire doel van een TV app.  

Nadat jullie nieuwe AppleTV app uit kwam heb ik vrij snel de NLZIET app geïnstalleerd op mijn AppleTV omdat jullie app simpelweg te complex is. Dit bevalt prima tot nu toe. Ja, minder zenders. Maar omdat ik alles terug kan kijken heb ik geen behoefte om iets op te nemen (in de cloud of op een device). Dus wij overwegen nu om het TV abonnement + opname maar op te zeggen en voortaan NLZIET te gebruiken. Financieel is dit ook wat vriendelijker (van ruim 20 euro naar mindere dan 8 euro per maand)

 

Reputatie 7

Hi @gvgestel, dank voor de feedback. We zijn nog zeker niet klaar en blijven de app updaten en verbeteren. We hebben gisteren overigens weer een nieuwe update uitgebracht, ervaar je hiermee ook nog steeds de foutmelding?

Reageer