Beantwoord

Nieuwe TV box ter vervanging

  • 27 mei 2019
  • 4 reacties
  • 316 Bekeken

Goedenavond,
er is mij op 2 mei een mail verstuurd met de melding dat er een nieuwe tv-box onderweg is, maar ik heb nog niets gezien, gehoord of ontvangen.

wanneer kan ik ‘m verwachten?
icon

Beste antwoord door Sander 11 juni 2019, 20:57

Hoi @Wouter85,

Mijn excuses, de TV Box is nog niet verzonden. Dit gaat om het vervangen van een oude TV Box voor een nieuwe. Wegens leveringsproblemen zijn deze vertraagd. Geen zorgen: tot die tijd kun je probleemloos gebruikmaken van je huidige TV Box. Zodra de boxen weer op voorraad zijn, zal deze direct jouw kant opkomen. Je wordt hiervan op de hoogte gesteld zodra dit bij PostNL wordt aangeboden.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi @Wouter85, ik heb het meteen voor je nagekeken en volgens ons systeem zou het pakketje aangekomen moeten zijn op jouw adres. Kan het zijn dat misschien één van je buren het pakketje in ontvangst heeft genomen? Als hij echt spoorloos is laat het mij dan even weten, dan stuur ik een nieuwe naar je op!
Thanks Brian,

buren hebben ook niets ontvangen, afgelopen tijd ook geen briefjes meer in de bus met de melding dat er iets bij hen bezorgd zou zijn...

gr W
Reputatie 1
Thanks Brian,

buren hebben ook niets ontvangen, afgelopen tijd ook geen briefjes meer in de bus met de melding dat er iets bij hen bezorgd zou zijn...

gr W


Lang leve post NL 😢
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Wouter85,

Mijn excuses, de TV Box is nog niet verzonden. Dit gaat om het vervangen van een oude TV Box voor een nieuwe. Wegens leveringsproblemen zijn deze vertraagd. Geen zorgen: tot die tijd kun je probleemloos gebruikmaken van je huidige TV Box. Zodra de boxen weer op voorraad zijn, zal deze direct jouw kant opkomen. Je wordt hiervan op de hoogte gesteld zodra dit bij PostNL wordt aangeboden.

Reageer