Beantwoord

Nieuwe TV dienst

  • 7 January 2020
  • 7 reacties
  • 309 Bekeken

Sinds vandaag heb ik de nieuwe tv dienst ontvangen om te testen. Na de firmware update van de tv box blijft het beeld voor alle zenders vast hangen. Ik kan dus niet zappen en tv kijken. Alleen wanneer ik via de rode knop op de afstandsbediening beeldkwaliteit op HD bevestig kan ik wel kijken. Alleen wanneer ik zap naar andere zender weer hetzelfde verhaal. Beeld bevriest en via rode knop op afstandsbediening beeldkwaliteit op HD bevestigen. Is er een oplossing want dit is super irritant natuurlijk. 

icon

Beste antwoord door Brian 8 January 2020, 09:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedenavond @zeij2798,

Zo hoort het inderdaad niet te werken. Je kunt de decoder herstarten door deze van het stroom af te halen. Helpt dat niet, dan is er een speciaal communitygedeelte ingericht voor deze test. Daar leest het team mee dat jou kan helpen. Daar kun je jouw bevinding het beste posten en wordt je het snelste geholpen. Andere optie is om te bellen met het speciale telefoonnummer dat je bij de start van de test in de welkomstmail hebt gehad.

Dank je wel. Helaas heb ik op die pagina nog geen toegang ;-(

Reputatie 2

Ik heb zelf ook nog geen toegang voor die pagina. Morgen maar eens weer proberen.

En @zeij2798 kan je nu wel gewoon weer gebruik maken van de tv dienst na het herstarten van tv decorder.

Ik heb zelf ook nog geen toegang voor die pagina. Morgen maar eens weer proberen.

En @zeij2798 kan je nu wel gewoon weer gebruik maken van de tv dienst na het herstarten van tv decorder.

Ja, dat kan, maar wanneer je naar een andere zender gaat bevriest steeds het beeld en kun je niet kijken. Dan moet je iedere keer bovenstaande stappen uitvoeren, zoals ik beschreven heb, om weer gewoon beeld en geluid te krijgen. 

Reputatie 7
Badge +4

@Bas.L Ze zijn nog bezig met het toevoegen van de tweede testgroep aan dat deel van de community. Waarschijnlijk heb je vandaag, maar uiterlijk morgen toegang. 

 

Dat is niet goed @zeij2798. Ik denk dat je het beste met het nummer kunt bellen dat je gekregen hebt bij jouw welkomst mail. Dan kunnen ze gelijk met je meekijken wat er mis gaat.

@Bas.L Ze zijn nog bezig met het toevoegen van de tweede testgroep aan dat deel van de community. Waarschijnlijk heb je vandaag, maar uiterlijk morgen toegang. 

 

Dat is niet goed @zeij2798. Ik denk dat je het beste met het nummer kunt bellen dat je gekregen hebt bij jouw welkomst mail. Dan kunnen ze gelijk met je meekijken wat er mis gaat.

Dank jullie wel. Ga ik doen!

Reputatie 7

Hi @Bas.L @zeij2798, tof dat jullie mee doen aan de test! De accounts voor de Community worden ‘as we speak’  omgezet. Ik heb het zojuist handmatig voor jullie omgezet en jullie hebben nu toegang tot het test gedeelte! :slight_smile: