Beantwoord

Nieuwe tv dienst

  • 15 October 2020
  • 3 reacties
  • 209 Bekeken

Ik heb sinds maandag de nieuwe tv dienst. Wat ik mis is het pauzeren en doorspoelen bij het terug kijken van een programma. Voorheen kon ik terugkijken zonder reclames of had ik de mogelijkheid het programma te pauzeren of de reclames door te spoelen. Zie ik iets over het hoofd of ontbreken deze opties gewoon in de nieuwe tv dienst? Als het dit laatste is, is het zeker een stap terug en geen verbetering…

Daarnaast werkt alles enorm sloom, als het kan stap ik liever weer over naar de oude dienst.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 19 October 2020, 10:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Izumi87, ik heb je meteen toegang verleend tot het speciale subforum waarin de testers met elkaar kunnen sparren en feedback kunnen leveren. 

We hebben daarnaast ook nog een speciaal verzameltopic (de link is klikbaar) geopend om alle meldingen en wensen omtrent T-Mobile TV te bundelen én we plaatsen hierin tussentijdse updates. Wil je jouw feedback daar delen? Vergeet dan niet om het onderstaande te vermelden, zodat ons TV team direct voor je aan de slag kan.

Welke TV Box gebruik je? (Merk en model)
Welke browser en welke versie gebruik je? (indien van toepassing)
Welk besturingssysteem gebruik je? (bijvoorbeeld iOS versie x.x)
Een duidelijke beschrijving van het probleem
Als het mogelijk is, kan een filmpje, foto of screenshot soms heel veel duidelijkheid geven

Bedankt voor je medewerking en stay safe!

Hoi @Marcel MCi ,

 

voorheen kon ik bij terugkijken pauzeren en doorspoelen of waren de reclames niet aanwezig. Nu kan dit bij terugkijken niet meer, ook de pauzeknop op de afstandsbediening doet het niet. 

Ik krijg via de OK knop wel een menu voor pauzeren, maar dit werkt alleen bij Live tv en niet bij terugkijken. Het “oude” terugkijken werkte veel fijner en overzichtelijker dan bij de nieuwe tv-dienst. Ik heb nog steeds geen toegang/rechten tot de test-community, vandaar hier de melding in de normale community.

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Izumi87,

Het doorspoelen van reclames is bij veel zenders (vaak de commercieele) niet mogelijk, dat is bij veel providers het geval. De zenders hebben dit beveiligd. Alleen als je zelf iets opneemt moet je wel kunnen doorspoelen.

Voor het pauzeren: werkt knopt met nr. 3 daar niet voor? 

 

Mvg. Marcel

Reageer