Beantwoord

Nieuwe TV en koppelen Afstandbediening werkt niet

  • 2 January 2019
  • 3 reacties
  • 1203 Bekeken

Beste,

Ik heb net een nieuwe TV (Salora 55UHX4500/2) en heb alle stappen doorlopen volgens de topic afstandbediening koppelen (Stb 991 +ch) en ook de mute tv en mute stb geprobeerd maar niks werkt.

Ik heb mijn kastje en AB ook al heel wat jaren (nog van Vodafone), dus mogelijk ook zwaar verouderd.

TV kan wel uit, maar niet aan via AB en volumeregeling alleen van tv box, dus niet vd tv zelf.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?
icon

Beste antwoord door Sander 3 January 2019, 14:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi @Melanie29580,

Allereerst mijn complimenten dat je al bovenstaande twee methodes hebt geprobeerd! Meestal is dit de manier om je TV Box aan je TV te koppelen. Er is nog een derde manier, die is wat ingewikkelder. Dit werkt dan met codes die specifiek voor jouw TV gelden. Ik heb je hiervoor een e-mail gestuurd met alle informatie over deze koppeling. Laat je weten of het hiermee gelukt is?
Ik krijg de tv wel uit en volumes werken ook, maar krijg alleen de tv niet aan.

De codes welke ik per mail heb ontvangen. Geen van deze codes werkt.
Reputatie 7
Hoi @Melanie29580,

De knop werkt dus wel om de TV aan te zetten, maar de TV gaat met diezelfde knop niet uit? Dan is het wel uitgesloten dat er iets aan de knop mankeert. Vervanging van de afstandsbediening zal het dan niet oplossen. Aangezien de andere functies van de TV werken is de afstandsbediening ook correct gekoppeld aan de TV. Ik moet je een antwoord schuldig blijven waar dit door komt. Misschien dat de helpdesk van de TV nog de gouden tip heeft. In dat geval hoor ik het natuurlijk graag!

Reageer