Beantwoord

Nieuwe tv omgeving

  • 17 February 2021
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 3

Het is alweer een tijd geleden dat het nieuwe T-mobile TV is gelanceerd. Alles zou in batches worden overgezet. Volgens mij zijn we nu een jaar verder. Wanneer wordt ik met glasvezel overgezet?

 

icon

Beste antwoord door TMTV 18 February 2021, 13:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

@Renze-lwd Ze zijn nu bezig om mensen met een Amino Aria 610x tv-box i.c.m. een Huawei- of Zyxel-modem over te zetten. Ik lees hier en daar dat als je die combinatie hebt, je versneld overgezet kunt worden. Dat is misschien het proberen waard. Als je andere hardware hebt, kan het nog wel even duren. Ik hoor dat de ontwikkeling daarvan nog niet zo soepel verloopt.

Reputatie 3

Bedankt voor de informatie. Ik heb en Entone tvbox en een draytek router, dus zal wel langer moeten wachten.

Reputatie 7
Badge +1

Als u nog gebruikt maakt van de Entone 510 zeg maar de box zonder opname mogelijkheid zou ik er niet zo happig op zijn om overgezet te worden,  heeft u er een met een harde schijf is het andere koek.

Het nieuwe platform heeft nog veel kinderziektes, en het kan nog best een hele tijd duren voor het 100% werkt, en zelfs dan zullen zich problemen openbaren, en hou in het achterhoofd dat zelfs grote partijen als KPN of Ziggo vaak problemen hebben met hun platforms.

Reageer