Vraag

Nieuwe TV software - Slecht beeld en grote vetraging

  • 14 augustus 2020
  • 12 reacties
  • 545 Bekeken

Allen,

 

Sinds gisteren zit ik op de nieuwe software van T-Mobile TV. Er vallen me 2 dingen gelijk opm

 

  1. Een aantal zenders is de beeldkwaliteit matig. Het lijkt of er frames skippen of iets dergelijks. Er zit bijvoorbeeld een erg groot verschil tussen Eurosport 1 (werkt prima) en Eurosport 2 (drama). Hetzelfde zie ik ook bij Een (Belgie). Andere zenders heb ik nog niet getest. Het lijkt vooral bij snel bewegend beeld voor te komen. 
  2. Vertraging. Het lijkt erop dat het beeld opeens 20 seconden trager is dan voorheen? Voorheen (eergisteren nog gecheckt) liep ik voor op de Eurosport player, nu 15 seconden achter. Kan toch niet kloppen.

Hopelijk zijn dit bugs die verholpen kunnen worden?


12 reacties

Ik herken dit helaas ookna overgang. Ik lees graag mee.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @luckyluc en @Kjeld., bedankt voor het melden van jullie bevindingen! Ik zet het meteen door aan onze specialisten van het TV team. Zij zullen hiermee aan de slag gaan zodat het zo snel mogelijk opgelost kan worden. Ik heb dit topic ook in het corresponderende subforum geplaatst zodat de toppers aldaar jullie van een antwoord kunnen voorzien.

To be continued! Voor nu: een prachtige zondag toegewenst! 🌞

Reputatie 7
Badge +7

Om het makkelijker te maken voor niet-testers die al wel zijn overgegaan op T-Mobile TV, heb ik besloten het topic toch weer terug te zetten in het ‘standaard’ TV subgedeelte! 😊

Zou ik van jullie beide de volgende gegevens in een privéberichtje mogen ontvangen, alsjeblieft? Ons TV team is het aan het bestuderen en analyseren, maar ik wel het ook nog doorzetten aan onze specialisten. Het kan namelijk goed zijn dat elke situatie een specifieke oplossing vergt. 

Hi @Jason! Welke gegevens wil je precies ontvangen?

Reputatie 7
Badge +7

Wow, ik ben al toe aan het weekend denk ik, pardon! Mag ik van jou de volgende gegevens? 

-postcode en huisnummer

-geboortedatum

-de laatste vier cijfers van je IBAN

Scherp van je @Kjeld.! Zodra ik de info binnen heb, zet ik het meteen door. Er wordt aan gewerkt! 😎

Reputatie 3
Badge +2

Allen,

 

Sinds gisteren zit ik op de nieuwe software van T-Mobile TV. Er vallen me 2 dingen gelijk opm

 

  1. Een aantal zenders is de beeldkwaliteit matig. Het lijkt of er frames skippen of iets dergelijks. Er zit bijvoorbeeld een erg groot verschil tussen Eurosport 1 (werkt prima) en Eurosport 2 (drama). Hetzelfde zie ik ook bij Een (Belgie). Andere zenders heb ik nog niet getest. Het lijkt vooral bij snel bewegend beeld voor te komen. 
  2. Vertraging. Het lijkt erop dat het beeld opeens 20 seconden trager is dan voorheen? Voorheen (eergisteren nog gecheckt) liep ik voor op de Eurosport player, nu 15 seconden achter. Kan toch niet kloppen.

Hopelijk zijn dit bugs die verholpen kunnen worden?

Precies waar ik al bang voor was bij deze overgang naar ‘streaming’ tv. Gelukkig zelf nog niet overgezet …. Acht uur journaal wordt stillaan het ‘één óver acht journaal’ :laughing:

Precies waar ik al bang voor was bij deze overgang naar ‘streaming’ tv. Gelukkig zelf nog niet overgezet …. Acht uur journaal wordt stillaan het ‘één óver acht journaal’ :laughing:

Ik hoor momenteel de buurman eerder juichen dan dat ik het beeld heb. Erg vervelend..

Heeft wel als voordeel dat je je kunt voorbereiden op het juichen.:hugging:

Reputatie 1

Precies waar ik al bang voor was bij deze overgang naar ‘streaming’ tv. Gelukkig zelf nog niet overgezet …. Acht uur journaal wordt stillaan het ‘één óver acht journaal’ :laughing:

Ik hoor momenteel de buurman eerder juichen dan dat ik het beeld heb. Erg vervelend..

Hier kwam ik dus zondag ook achter. Tijdens de CL finale kreeg ik al een push notificatie over de winnaar, terwijl ze bij mij nog aan het spelen waren. Ben toen zelf ook even gaan controleren met de Fox Sport app/player en had dezelfde bevinding als jou. Voorheen liep deze player enkele seconden achter en nu enkele seconden voor (op de T-Mobile stream). Idd een hele vervelende situatie.

We zijn nu helaas een maand verder en niks opgeschoten. Komt er nog een reactie?

Reputatie 1

We zijn nu helaas een maand verder en niks opgeschoten. Komt er nog een reactie?

Denk dat je die vraag beter kan stellen in het algemene topic over het nieuwe platform. Overigens is het ook daar al een tijdje erg stil vanaf de kant van T-Mobile.

 

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/review-t-mobile-thuis-tv-lights-camera-action-324488

Reputatie 7
Badge +7

Hi all, zoals jullie weten hebben we een tijdelijke workaround maar deze wordt mogelijk overschreven bij een reset. Er wordt gewerkt aan een permanente oplossing maar hier is op het moment nog geen datum voor bekend. Sorry dat we niets concreters hebben, maar we willen wel laten weten dat er echt aan gewerkt wordt.

Reageer