Beantwoord

[Nieuws] Gratis Ajax - Rosenborg te zien bij T-Mobile Thuis

  • 16 August 2017
  • 20 reacties
  • 2536 Bekeken

Reputatie 7

Ajax - Rosenborg op kanaal 160



De wedstrijden van Ajax tegen Rosenborg BK op donderdag 17 augustus en 24 augustus zullen voor iedereen te zien zijn op Ziggo Sport Select op kanaal 160! Speciaal voor deze gelegenheid wordt het kanaal toegevoegd aan het basispakket. Het is dus een tijdelijke actie: de zender is alleen op 17 en 24 augustus te zien voor al onze klanten die geen Ziggo Sports pakket hebben. Heb je al wel Ziggo Sports in je pakket, dan krijg je dat kanaal er natuurlijk ook bij!



Let op:
*Is de zender op de dag van de wedstrijd nog niet zichtbaar, haal dan je TV Box eventjes van de stroom. Daarna zal de zender op kanaal 160 te zien zijn.
*Zie je de zender nog steeds niet, controleer dan of je een favoriete zenderlijst aan hebt staan. Selecteer in het menu // Instellingen // Favorieten // Alle zenders en zap daarna naar 160.
*Heb je nog andere vragen? Stel ze hier!
icon

Beste antwoord door Sander 24 August 2017, 11:47

Bekijk origineel

20 reacties

Wie wil dat nou zien?
Mensen die voetbal leuk vinden, fan zijn van Ajax of Rosenborg wellicht..?
Klasse
Kun je ook via je telefoon ajax kijken?
Waar moet ik dan na toe voor de link
Ze zouden geld toe moeten geven om daar naar te kijken.
Reputatie 7
Jammer van de uitslag. Volgende week de grote revanche!

Jammer van de uitslag. Volgende week de grote revanche!


Gelukkig heb je meer verstand van thuisinternet dan van voetbal.
Gelukkig heb je meer verstand van thuisinternet dan van voetbal.
En anders hebben we altijd Koning Zeur nog om de sfeer op het forum te verzieken. 😂
Reputatie 7
@joos hendriks,

Kanaal 160 is alleen via de TV Box te volgen. Het gaat niet via de TV app. Donderdag de 24e is deze zender weer zichtbaar voor alle T-Mobile Thuis klanten via de TV Box. 🙂
Jammer van de uitslag. Volgende week de grote revanche!



Jammer dat ik het niet gelezen had, maar 24 augustus staat in mijn Agenda zender 160. En misschien komt er nog een tijd als je een Mobiel abbonnement neem van T-Mobile dat je Fox gratis krijg.
Reputatie 3
Jammer dat ik het ook nu pas lees, volgende week dan maar, leuk hoor 👍
Reputatie 1
Leuke idee, maar waarom niet via mail of sms bekend gemaakt? :?
Reputatie 7
Dat is een hele goede vraag, Gronik68! Eentje waar ik geen antwoord op heb. Ik zie dat er voor gekozen is om het via het Forum bekend te maken, maar that's it.

De beste oplossing is dan ook iedereen op het forum te wijzen! 😉
Reputatie 1
Ik denk dat we beide wel weten dat maar een heel klein percentage gebruik maakt van een forum.
Beetje gemiste kans voor T-mobile.
Zijn ook bedrijven zonder namen te noemen die er zelfs reclame mee maken voor tijdelijk gratis programma's
Reputatie 7
Vanavond! Donderdag 24 augustus

20:45 op kanaal 160


Rosenborg BK - Ajax




De revanche!
Weet iemand hoe laat het kanaal beschikbaar is. Ik zie het kanaal namelijk nog niet op 160 staan.
Jammer genoeg is mijn verbinding net zo slecht als de verdediging en de trainer van Ajax.
Sterkte gewenst!
Reputatie 7
@Gronik68, goed signaal. Ik hoop dat we in de toekomst breder kunnen communiceren.

@Hiddeti: oei, heb je de zender nog wel kunnen vinden met de tips uit het oorspronkelijke bericht (eerste post)?

@Hakuin: toch leuk om een kadootje te krijgen, nietwaar? 🙂
Ja via het ziggo account van iemand anders.

Reageer