Beantwoord

[Nieuws] Mayweather - McGregor zaterdagnacht 26 augustus op T-Mobile Thuis

  • 25 August 2017
  • 33 reacties
  • 3112 Bekeken

Reputatie 7

Aanstaande zaterdag (26-8) vecht bokser Mayweather tegen freefighter McGregor in...jawel de T-Mobile Arena in Las Vegas. Dit gevecht is het meestbesproken evenement van het jaar en start om 5:30 zondagochtend Nederlandse tijd.



Te zien bij T-Mobile Thuis?
Nu wil je natuurlijk weten of het te zien is bij ons! Ja, het gevecht wordt uitgezonden op FOX Sport 2 en 4. Deze kanalen zitten in het TV pakket FOX Sport Compleet. FOX Sports Compleet kun je gemakkelijk zelf online aanzetten door naar de abonnementspagina te gaan in My T-Mobile Thuis. Zodra je FOX Sports hebt aangezet, kun je binnen 1 uur naar de themazenders kijken. Let op: Kanaal 2 en 4 zijn niet zichtbaar bij FOX Sport eredivisie!

Dagpas
Heb en/of wil je dit pakket niet, je kunt gelukkig ook kiezen voor een dagpas bij FOX Sports. Je hebt dan een dag lang toegang tot de FOX Sports streams op 3G, 4G of de wifi. Je kunt dan via de FOX GO app of via foxsports.nl kijken. Dit kost je € 7,95. Klik hier om in te loggen voor de dagpas!

T-Mobile Arena?
Ja, er staat een heuse T-Mobile Arena in Las Vegas. Deze zaal, geopend in april 2016, staat op The Strip. Met een capaciteit van 20.000 mensen (dat is 3.000 meer dan de MGM Grand Garden Arena) is het de grootste zaal in Las Vegas.



Let's get ready to rumble!
icon

Beste antwoord door Sander 27 August 2017, 01:00

Bekijk origineel

Wie gaat er winnen zaterdag?


33 reacties

Reputatie 7
Mijn wekker staat al hoor! 😃

Mijn voorkeur gaat uit naar Conor, vanwege z'n stijl, praatjes Ă©n Ierse achtergrond! Ik denk echter dat dit te veel een thuiswedstrijd is voor Floyd en dat hij de bokstactiek beter onder de knie heeft (logisch na jaren en jaren meer ervaring). Als het in de octagon was, dan was het natuurlijk weer een heel ander verhaal geweest!

Het hopen is op een spectaculair gevecht en misschien een rake linkse van the Notorious Conor McGregor!

Ben benieuwd wat de rest hier op het forum vindt en denkt! 🆒

Reputatie 7
May all the way! :D

Reputatie 7
T-Mobile US heeft ook een voorkeur.


Reputatie 4
Ooooh yeah, the fight of the year! 🆒

May the King of trash-talk win, and show that Mayweather what he is made off! #teamtrashtalk #thenotoriousmma

Ik heb fox compleet aangezet, ongeveer 2u geleden en hij doet het nog steeds niet
Ik heb hetzelfde. De bestelling is rond 20:00 uur gedaan en nu om 00:47 uur staat de status nog steeds op " in behandeling. Wordt aangezet." Dit is de zoveelste keer dat dingen gewoon niet werken. Betaal 72 euro per maand. Bij andere providers krijg je er een massage bij bijna. Ik ga maandag opzeggen. Ben er klaar mee.:@
Reputatie 7
Hey Feeb,

Volgens mij heb ik jouw FOX Sports Compleet aanvraag een zetje weten te geven. Alles staat klaar. Kun je jouw TV Box een minuutje van de stroom halen en naar kanaal 151 schakelen? Volgens mij is de zender nu zichtbaar!

@all: mocht er iemand wel het pakket hebben aangevraagd, maar de zenders worden niet zichtbaar?
  • Haal je TV Box eventjes van de stroom. Daarna zullen de zenders op kanaal 151-155 te zien zijn.
  • Zie je de zender nog steeds niet, controleer dan of je een favoriete zenderlijst aan hebt staan. Selecteer in het menu // Instellingen // Favorieten // Alle zenders en zap daarna naar 151.

Zie je de zenders een uur na je aanvraag nog steeds niet? Stuur dan meteen een privébericht met je postcode en huisnummer naar mij. Ik zal om 5:00 een laatste check doen en jouw aanvraag een zetje kunnen geven.

Let the games begin!

Reputatie 7
@Gijsje1972, stuur mij je postcode en huisnummer door. Het is nog niet te laat!
@Gijsje1972, stuur mij je postcode en huisnummer door. Het is nog niet te laat!

heb je een privebericht gestuurd
@Gijsje1972, stuur mij je postcode en huisnummer door. Het is nog niet te laat!

Ik hoop echt dat je mij kan helpen! Heb zelfs doorgeslapen om straks de wedstrijd te zien.
Hi Sander,

Ik heb je zojuist een prive bericht gestuurd. Na 3 uur zijn de zenders nog steeds niet te zien.
Reputatie 2
1 uur en 20 minuten... Niks...
Reputatie 2
Een zetje geven??? Het moet toch binnen een uur geregeld zijn?
Bij ons doet de zender 151 ook nog niks. Kan iemand van Tmobile ajb helpen?
Ik had net ook het zelfde probleem, na een prive bericht naar Sander met daarin mijn postcode en huis nummer was het super snel opgelost.

Bedankt voor de snelle service op dit tijdstip!

Greetzz Robin
Meer dan 3 uur en nog steeds niks.
Na 5 uur nog niks. Ik hoop dat ik ook snel geholpen kan worden!
Inmiddels al 4 uur wachtende... [postcode en huisnummer verwijderd] werkt nog steeds niet.... al ander half uur is het begonnnen. Zit steeds 0906 reclames te bekijken.
T mobile, doe iets!
Tmobile?!?!? 5 uur wacht ik op niks?
Is er iemand die dit kan oplossen. ?!?
Heb je een privebericht gestuurd Sander al meerdere zou je fox sports compleet bij me kunnen aansluiten? De wedstrijd begint bijna
Jezus man wat slecht is dit!
Pffffffffffff
Bij mij is het inmiddels geactiveerd, dank hiervoor 🙂

Reageer