[Nieuws] TV 538 nu te zien bij T-Mobile

  • 14 September 2018
  • 9 reacties
  • 2307 Bekeken

Reputatie 7
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
Kun jij geen genoeg krijgen van Radio 538? Wil je het idee hebben dat je naast de radio-dj's in de studio staat? En wil je elk evenement van 538 meemaken? Dat kan nu bij T-Mobile Thuis! Vanaf 5 september 2018 is TV 538 beschikbaar in het basispakket, op kanaal 538.

Kijk live mee naar bijvoorbeeld Evers Staat Op en De Coen en Sander Show. Maar dat niet alleen, geniet van interessante interviews en live optredens van zowel nationale als internationale artiesten, bijvoorbeeld tijdens 538Koningsdag, 538liveXXL, 538JingleBall en het 538DJHotel.

Veel plezier met TV 538!


9 reacties

Sinds een paar dagen geen geluid meer .. wel beeld.
 

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @pgh001,

Het is niet de bedoeling om oude topics te bumpen en zeker niet in combinatie met het openen van nieuwe topics. Dit is tegen de forumregels.

Heb je al geprobeerd om de box even van stroom af te halen door de adapter uit het stopcontact te halen? Of anders een fabrieksreset te doen door via een dun voorwerk in de inkeping op de achterzijde van de decoder te drukken? Let wel; dit laatste kan niet bij boxen met opnamefunctie. In dat geval moet een moderator dat doen.

Bij mij hielp dat laatste toen ik op meerdere zenders na een update geen geluid had.

Bedankt voor je reactie.
Helaas heeft het resetten niet geholpen.

Reputatie 7
Badge +4

Heb je alle varianten uitgevoerd? Hoe heb je alles aangesloten? Eventueel een andere kabel tussen TV en decoder geprobeerd?

Als je een fabriekreset doet dan gebeurt ook je eerste variant ;-)
Ik heb 2 kastjes. En op het andere kastje heb ik wel geluid.

En hoe alles aangesloten is … gewoon een stroom kabel, hdmi kabel en netwerk kabel.
Meer opties heb ik niet.
 

Ik heb de kastjes ook omgewisseld qua plek. Dus dat ene kastje heeft een andere netwerk kabel maar dat heeft dus niet geholpen.

Reputatie 7

Hi @pgh001, ik kijk graag met je mee! Dat klinkt als een hardware defect. Heb je ook al een andere hdmi kabel geprobeerd op de TV Box die geen geluid meer geeft? Als de problemen zich voor blijven doen, zou je mij dan het MAC-adres en serienummer door willen geven van de TV Box die geen geluid meer geeft? Dan gaan we deze omwisselen voor een nieuw exemplaar! 

ik denk niet dat het aan de hardware ligt, ook hier geen geluid bij tv 538.
Andere zenders werken wel gewoon en volgens mij is er nog ergens een draadje over hetzelfde probleem.

ik denk niet dat het aan de hardware ligt, ook hier geen geluid bij tv 538.
Andere zenders werken wel gewoon en volgens mij is er nog ergens een draadje over hetzelfde probleem.

Hoe kan ik dan wel geluid hebben op het andere kastje?
 

Hoe kan ik dan wel geluid hebben op het andere kastje?
 

Dat weet ik niet. Alleen weet ik wel dat er meerdere gebruikers zijn die vooralsnog alleen op tv538 geen geluid hebben.

Reageer