[Nieuws] Uitbreiding HD-zenders: geniet nu van 40+ HD-zenders!

  • 5 November 2018
  • 8 reacties
  • 1846 Bekeken

Reputatie 7
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
Volg jij jouw favoriete TV-programma op de voet? Wil jij geen enkel detail missen tijdens de spannende films op TV? Dan ben je bij T-Mobile Thuis op het juiste adres! Wij verbeteren constant onze TV-dienst, daarom hebben we nu speciaal voor jou extra zenders in High Definition (HD) beschikbaar gemaakt op de TV Box! :D

Meer dan 40 HD-zenders
Vanaf 5 november 2018 kijk jij (bij) Thuis meer dan 40 zenders in HD. Dat zijn er meer dan bij Ziggo! We hebben per vandaag namelijk drie HD-zenders toegevoegd. Deze verschijnen automatisch op jouw TV Box, hier hoef je dus niets voor te doen. Deze zenders zijn nu ook in HD te kijken:

  • CNN HD
  • Cartoon Network HD
  • Boomerang HD

Bekijk de hele zenderlijst met HD-zenders op onze website.

Welk programma en/of welke film ga jij in HD kijken? Geniet van het haarscherpe beeld!



8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Mooi dat het nu overal is doorgevoerd! Hopelijk snel de rest van het rijtje. 😉
Reputatie 7
Badge
De zenderlijst wordt a.s. vrijdag weer bijgewerkt. Waren namelijk nog druk bezig om Discovery Investigation en Discovery Science overal in HD aan te kunnen bieden. Dat is per vandaag voor alle TV-klanten nu een feit! Dus weer +2 HD😉
Reputatie 7
Helemaal gelijk heb je, @jibbewillem! Bedankt voor je oplettendheid. Ik heb dit doorgegeven, dan wordt het zo snel mogelijk aangepast. ☺️
Hey @Sterre

De link die je geeft naar de website toont een overzicht dat niet meer actueel is. Inmiddels zijn bijvoorbeeld ID en de hierboven genoemde zenders HD.
Reputatie 1
dat is heel mooi...nu nog de Duitse zenders... :-)
Keek afgelopen zaterdagmiddag naar Sportschau en daar stond linksboven in het scherm aangegeven dat het in HD formaat was met Dolby Sound.....was heel even positief verrast maar dat duurde niet lang want dit was door de Duitse zender er 'ingeplakt' in een voor ons (helaas) nog steeds SD formaat...

Hopelijk gaan de Duitse zenders ARD en ZDF, net als bij KPN (en Telfort en NLEx) en Ziggo, ook in HD formaat aangeboden worden..
Reputatie 6
Badge
@Hans-Juriën, bij mij helaas niet ik moest ze handmatig toevoegen.
Reputatie 7
Badge
@stefan.1997 dank voor de tip!

Als het goed is, zijn de zenders dit keer in de favorietenlijst gebleven dankzij een extra handeling in ons TV-platform. Ben benieuwd of dat ook het geval is 😀
Reputatie 6
Badge
Tip van de Dag!

Als je net als ik via een favorietenlijst tv kijkt dan zul je merken dat de geüpdate zenders nu verdwenen zijn uit je favorietenlijst. GEEN PANIEK!

Je zult de HD-zenders handmatig toe moet voegen aan je lijst.

  1. Ga naar menu.
  2. Instellingen
  3. Favorieten
  4. Wijzig zenders
  5. Navigeer naar de toe te voegen zender(s)
  6. Druk op de 'OK' knop op je afstandsbediening
  7. De zender is nu toegevoegd aan je favorieten
Om de volgorde te veranderen ga je in het zelfde menu naar (Wijzig volgorde). Je kunt nu jouw favoriete zapp volgorde bepalen!

Reageer