[Nieuws] Vervangen TV Boxen Amino A540 en A140

  • 13 November 2019
  • 33 reacties
  • 5442 Bekeken
[Nieuws] Vervangen TV Boxen Amino A540 en A140
Reputatie 7

Update 17-12-2019 - De periode voor het omwisselen van de oude TV Boxen is verlengd tot en met 29 januari.

 

We vinden het belangrijk dat je altijd zorgeloos TV kunt kijken met ons. Daarom is het tijd voor een upgrade van je Interactieve TV Box! Maak jij nog gebruik van een Amino A140 of A540 TV Box? Dan vervangen we jouw TV Box helemaal gratis met een nieuw exemplaar. Dan heb je alvast de juiste apparatuur in huis en kunnen wij sneller aan de slag met het verbeteren van jouw TV ervaring!

De nieuwe TV Box
 komt tussen 18 november en 12 december als pakketje naar je toe. Een goed moment dus om je opgenomen programma’s terug te kijken, die kunnen namelijk overgezet worden naar de nieuwe TV Box. De oude TV Box willen we graag terug. Stop hem in een doos en verstuur hem gratis naar:


BNS Data Logistics
Onder vermelding van T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130 ZX Vianen


Postzegels zijn niet nodig, het is een gratis antwoordnummer. Als je er een briefje bij doet met jouw postcode, huisnummer en klantnummer, dan weten we dat het van jou is. De nieuwe TV Box kan je op dezelfde plek aansluiten als de oude TV Box. Gebruik je een HDMI-kabel, dan kan je die blijven gebruiken. Gebruik je een SCART-kabel? Laat dan even een bericht achter in dit topic, dan sturen wij graag een SCART-kabel voor de nieuwe TV Box naar je toe.


Kom je er niet helemaal uit? Bekijk hier de stap-voor-stap instructie voor het aansluiten van de Interactieve TV Box of ga naar https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/interactieve-tv-installeren/.


Gelukt? Dan kan je lekker op de bank gaan genieten van je nieuwe TV Box!


33 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@MaariooNL We gaan het samen oplossen, geen zorgen! Ik heb direct een lijnmeting gedaan en zie dat jouw TV Box al 6 dagen en 17 uur online is, wat voor herstart heb je gedaan? Graag voer ik die namelijk nu voor je uit, want ik denk dat er iets is misgegaan. Ook staat jouw modem al 50 dagen onafgebroken aan, mag ik deze voor je resetten? Laat het me weten, dan ga ik zo snel mogelijk voor je aan de slag! :wink:

Reputatie 1

Hoi Jason,

Ok heb wel stekker uit de stopcontact eruitgehaald en 30 s afgewacht en weer erin. Alles ging opnieuw en dat was diensdag. Oke ga ik nog een keer doen be benieuwd deze keer en ga ik ook modem tegelijk herstarten. Ik zet mijn tv box niet meer uit want gids loopt ook vast.

Reputatie 1

Hoi Jason,

Weet ik niet wat is mis gegaan met vorige restart van tv box mi moet goed zijn.

 

Reputatie 7

Hey @MaariooNL,

Top dat je zelf al een reset hebt uitgevoerd! Werkt je TV box na de laatste herstart wel naar behoren? 

Reputatie 1

Hoi Piotr,

Helaas nog steeds dezelfde probleem. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @MaariooNL,

 

Bedankt voor de terugkoppeling, ik heb het gistermiddag doorgezet naar onze technische dienst. Zij pakken het verder met je op en zullen normaal gesproken binnen 3 tot 6 werkdagen met een oplossing komen! Sorry voor het ongemak.

Reputatie 1

Hoi Jason,

Geweldig bedankt voor alle hulp.

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan. Als ik je ergens anders mee kan helpen, dan hoor ik het graag! :blush:

Reageer