[Nieuws] Wijzigingen TV aanbod december en januari

  • 7 December 2020
  • 22 reacties
  • 2088 Bekeken
[Nieuws] Wijzigingen TV aanbod december en januari
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties

9 en 10 december - ‘Terug Kijken’ voor Talpa op Interactieve TV

  • Vanaf 9 en 10 december maken we Terug Kijken beschikbaar voor Talpa op Interactieve TV.
  • 7 dagen Terug Kijken via de TV Gids op SBS 6, SBS 9, NET 5 en Veronica/Disney XD. Je kijkt tot 7 dagen terug wanneer het jou uit komt!
  • Vanaf 1 januari is Programma Gemist niet meer beschikbaar voor de Talpa zenders, je maakt dan gebruik van Terug Kijken.

 

21 december - Fox Sports wordt ESPN

  • Fox Sports wordt ESPN per 1 januari! Alles over de wijziging naar ESPN lees je in het nieuwe ESPN topic.
  • De Fox Sports Go app wordt ook ESPN! De nieuwe ESPN app is per 21 december al beschikbaar.
  • Op 1 januari zal de Fox Sports Go app definitief verdwijnen en maak je gebruik van de ESPN app of de browser via ESPN Watch.

 
1 januari - Discovery World stopt

Per 1 januari stopt Discovery World, deze was onderdeel van het Infotainment pakket.

 

1 januari - MTV Brand New wordt MTV Hits

MTV Brand New wordt per 1 januari MTV Hits! Je kan deze vinden op kanaal 213 in het Kids & Music pakket.

 


22 reacties

Reputatie 4

15 December meer nieuws over ESPN?

Ik lees hier dat jullie aanpassingen doen/ hebben gedaan maar ik kan sinds 1 uur geleden geen rtl 4 - rtl 5 - sbs6 - rtl7 meer kijken .  Het is een grijs scherm.

Ik hoop dat jullie dit al weten en dit al opgepakt hebben

Ik lees hier dat jullie aanpassingen doen/ hebben gedaan maar ik kan sinds 1 uur geleden geen rtl 4 - rtl 5 - sbs6 - rtl7 meer kijken .  Het is een grijs scherm.

Ik hoop dat jullie dit al weten en dit al opgepakt hebben

Werkt weer nadat ik het kasje even zonder sttoom heb gezet

Reputatie 7
Badge +16

15 December meer nieuws over ESPN?

We maken morgen meer bekend! 😉⚽️

Reputatie 4

Ik weet inmiddels al wat er gaat gebeuren en per wanneer, maar laat morgen maar komen die mededeling. 

Reputatie 1

15 December meer nieuws over ESPN?

We maken morgen meer bekend! 😉⚽️

spannend….. :)

 

Reputatie 4

Ik heb onderstaande informatie vernomen :

Vanaf 20-12-2020 ESPN Watch ipv Fox Sports Go, gaat niet via T-Mobile dus dat handelt Fox/ESPN zelf af.

Vanaf 6-1-2021 T-MobileTV : ESPN zenders ipv Fox Sports

Er zijn in totaal 6 ESPN zenders, de eerste heet ESPN (zonder 1) de rest ESPN 2,3,4 etc 

Reputatie 4

Ik zie nu dat er ook al eea live staat op espn.nl

Reputatie 4

Vanmorgen even de ESPN app geprobeerd, die doet het al. Inlog aanmaken en als code het TM TV klantnummer invoeren en de samenvattingen van gisteravond zijn te bekijken. 

Reputatie 7

Hey @Dennis25, je bent goed geïnformeerd haha. Ik mag er nu nog niks over zeggen (embargo's enzo) maar snel meer! :slight_smile:

Reputatie 4

Haha, ja nouja ik heb het niet zelf bedacht hoor, is me gewoon verteld in een T-Mobile winkel toen ze nog open waren. 

Reputatie 4
  • 7 dagen Terug Kijken via de TV Gids op SBS 6, SBS 9, NET 5 en Veronica/Disney XD. Je kijkt tot 7 dagen terug wanneer het jou uit komt!

Nou eindelijk, dit is al 10 jaar zo bij andere providers. Wanneer RTL zenders enz.?

Leuk... Alleen daarvoor moet je TV het wel doen.

Veranderd dat ook automatisch op TV of moeten wij iets wijzigen dan?

Reputatie 6
Badge
  • 7 dagen Terug Kijken via de TV Gids op SBS 6, SBS 9, NET 5 en Veronica/Disney XD. Je kijkt tot 7 dagen terug wanneer het jou uit komt!

Nou eindelijk, dit is al 10 jaar zo bij andere providers. Wanneer RTL zenders enz.?


Goed opgelet :grin: . Kijk eens in je tv gids …

zenders toevoegen op TV ofzo? of komen die i.p.v. de BESTANNDE?

 

 

Tot 2 dagen werkte alles goed. zet de tv aan helaas geen beeld wel geluid. alles loopt via mijn Denon avr-4200 deze werkt op HDCP 2.2 /4K dus kan het probleem niet zijn. heb alles gereset en hielp ook niet. alle kabels vervangen geen resultaat. ik begrijp er niks van hoe dit zo in 1 keer kan ontstaan. ook 3.5mm jacket naar tulp werkt ook niet. Ronduit waardeloos is dit.

Als ik wat op wil nemen krijg ik de volgende melding 133092 aantal 50 herhaalde opnames bereikt, terwijl dit helemaal niet zo is. Ook het vooruit spoelen van een opname loopt regelmatig vast. De box doet dan niks meer.

Dus echte super verbetering die updates.

Misschien toch wat beter uit testen en contoleren.

Graag een oplossing

Reputatie 4
  • 7 dagen Terug Kijken via de TV Gids op SBS 6, SBS 9, NET 5 en Veronica/Disney XD. Je kijkt tot 7 dagen terug wanneer het jou uit komt!

Nou eindelijk, dit is al 10 jaar zo bij andere providers. Wanneer RTL zenders enz.?


Goed opgelet :grin: . Kijk eens in je tv gids …

 

Ja ik heb het niet op de decoder komt waarschijnlijk omdat ik het oude tv nog heb.  :(

 

"Terug Kijken is een functie van het nieuwe T-Mobile TV. We zijn druk bezig met de voorbereidingen om het nieuwe T-Mobile TV beschikbaar te maken voor alle TV-klanten. Dat duurt niet lang meer. Je ontvangt bericht zodra we jouw TV kunnen omzetten naar T-Mobile TV."

Reputatie 7
Badge +4

Hi @karel b, jouw TV Box zal automatisch updaten, maar natuurlijk kan kort van het stroom afhalen zeker geen kwaad aangezien de TV Box niet constant updates aan het aanvragen is. :wink:

 

Hi @Wesleyl89, ik zie dat je al in een ander topic geholpen wordt. Nogmaals onze diepe excuses, wij proberen onze uiterste best om het snel opgelost te krijgen!

 

Hi @WhySoSerious, ook op het oude platform is RTL terug te kijken, alleen valt het bij het oude platform nog onder een andere noemer. Daar maken wij namelijk een verschil tussen de volgende twee functies, en beiden bevatten een link met meer uitleg:

 

Hi @Gijs50, excuses voor de problemen die je momenteel ervaart. Ik zie dat je al in een ander topic actief bent waar wij aangeven dat het probleem bij ons bekend is, en dat wij hard voor je aan de slag zijn om de oorzaak én de oplossing te vinden. Hopelijk kunnen wij er snel voor zorgen dat je ongelimiteerd van het beeld kan genieten!

@Cal geholpen is een groot woord.

Radio continu heeft geen geluid kanaal 1027 

Andere zender wel geluid 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Stefan1995, goed dat je het aankaart op de Community!

Hoe lang speelt dit al en is het geluid weer terug wanneer je de TV en TV Box van de stroom haalt gedurende 20 seconden en alles er daarna weer inplugt? 

Als het inderdaad op slechts één kanaal is, lijkt me dit een tijdelijke verstoring. Wat gebeurt er wanneer je het geluid mute, dan weer unmute en dan overschakelt naar een andere radiozender of ander TV-kanaal?

Reageer