Beantwoord

Nieuwste softwareversie Amino Aria

  • 21 September 2020
  • 2 reacties
  • 526 Bekeken

Sinds een tijdje zit ik met mijn Amino Aria op het nieuwe tv-platform. Ik vraag me echter af of ik wel de nieuwste versie heb. Als ik een fabrieksreset uitvoer, downgrade hij iedere keer naar een lagere versie. Bij het Amino-opstartscherm staat eerst versie 14.8.83, maar hij downloadt en installeert daarna iedere keer 14.8.73. Als ik bij de instellingen kijk, is inderdaad 14.8.73 geïnstalleerd. Hoe zit dit?

icon

Beste antwoord door TMTV 21 September 2020, 23:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge

Volgens mij zegt de software versie van de box weinig over de versie van T-Mobile Tv die je draait. Het nieuwe platform draait volledig in de cloud. 
Echter weet ik dat niet zeker want deze hier is nog steeds niet overgezet! Duurt veel te lang!! Ik vraag me soms wel eens af of het dit jaar nog gaat gebeuren. Ik heb vier nieuwe klanten bij T-Mobile thuis binnengebracht maar geen van alle en ik zelf hebben het nieuwe platform. 

Reputatie 7
Badge +6

@stefan.1997 De firmware op de tv-box maakt wel degelijk uit. De oude firmware, te herkennen aan ‘glop’ in de naam, kan niet overweg met het nieuwe platform. Als je overgezet wordt, wordt ook de software op de box geüpdatet. Bij nieuwe firmware staat ‘tvxagv’ vermeld. Dit geldt voor alle typen tv-boxen. Wat er in dit geval precies mis gaat, weet ik niet, maar het lijkt op een verkeerde instelling aan de kant van T-Mobile. Kortom, iets waar een moderator aan te pas moet komen.

Ik ben met je eens dat het lang duurt, al is voorzichtigheid bij zo'n grote operatie geboden. Hier worden concrete aantallen genoemd wat betreft het overzetten. Bovendien hebben we de belofte dat het echt dit jaar gaat gebeuren, anders moeten er kledingstukken opgegeten worden ;-). Ik heb nog niets gehoord van een nieuwe groep die overgezet wordt. Laatste stand van zaken voor zover ik weet is dat ze bezig zijn met de Aria-boxen (610) op WBA-glasvezel.

Reageer