Beantwoord

No NTP Server, Server connection complete

  • 23 September 2019
  • 3 reacties
  • 484 Bekeken

Afgelopen Vrijdag ben ik begonnen met mijn nieuwe aansluiting, het aansluiten van de modem was geen probleem, echter het probleem zijn de 2 ENTONE tv boxen die beide een foutmelding geven : No NTP Server found en vervolgens op het ENTONE logo blijven staan met onder in het scherm : Server Connection Complete APP:2.9.3.1-etv-vma--glop de modem is een ZYXEL T-50 na het lezen van het forum heb ik reeds de modem en tv box uitgehad en eerst de modem op laten starten daarna de stb en na melding dat er geen ethernet verbinding was de ethernet kabel bevestigd helaas met dezelfde uitkomst. met WIFI en Internet geen problemen alleen met de STB.

Ik heb zowel de meegeleverde kabels als mijn eigen kabels getest met beide hetzelfde resultaat.
ook de STB en Modem uitdoen en de netwerk kabel uit de STB houden vervolgens de modem opstarten en na volledig opgestart te hebben daarna de STB opgestart tot de melding dat een netwerk kabel aangesloten moet worden heb ik reeds meerdere malen uitgevoerd.

Allen met het resultaat dat ik nog steeds dezelfde NO NTP Server, Server Connection Complete melding op beide STB heb.

Nu inmiddels dus 3 dagen al bezig om dit te krigjen en verschillende manieren met T-mobiel gecontact maar tot op heden TOTAAL GEEN REACTIE vanuit T-MOBILE.
icon

Beste antwoord door Brian 9 October 2019, 17:43

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Hi @RHoutman, er blijkt een fout te zitten in een bepaalde reeks TV Boxen en er zijn inmiddels twee nieuwe exemplaren naar je onderweg!
Hi @Brian,

vandaag het pakket ontvangen helaas maar 1 nieuwe TV-box ipv 2. Deze nieuwe inmiddels wel al geïnstalleerd en werkt voor zover prima. Zou toch nog heel graag de 2de TV-box willen ontvangen.
Reputatie 7
Hi @RHoutman, top om te horen dat het nieuwe exemplaar goed werkt! Inmiddels is gebleken dat een aantal TV Box inderdaad en defect vertoont en we gaan deze TV Boxen vervangen. Je ontvangt binnenkort (deze maand nog) de tweede nieuwe TV Box. Je ontvangt een e-mail zodra hij onderweg is! 🙂