Beantwoord

Nog geen televisie op nieuwe T-Mobile Thuis abonnement

  • 21 April 2017
  • 5 reacties
  • 481 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Gaan wij het nog mee maken, dat wij televisie gaan krijgen via t-mobile thuis?
We hebben spijt, dat wij per 11 april van Telfort naar t-mobile zijn gegaan!
icon

Beste antwoord door wiar 26 April 2017, 12:42

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Hey wiar!

Die dag zou je zeker moeten meemaken, wat is er aan de hand dan? Is er een probleem met je signaal? 😞
De entone tuner had precies toen wij begonnen bij t mobile thuis de eerste 2 weken een probleem met het ADSL2+ signaal, heel toevallig, maar nu toch eindelijk opgelost!
Hoi wiar.

Is het probleem weggebleven? :)
Ik heb je antwoord gemarkeerd als juiste antwoord op de vraag, mocht je echter zelf iets hebben gedaan om het aan de praat te krijgen, zou je dan de oplossing willen delen? Dan wordt dat antwoord gemarkeerd. 🙂

ik heb ook spijt van, ik moet 2 wifi aanschaffen om tv kijken, 

Reputatie 7

Hi @Idora, zojuist heb ik je in jouw eigen topic voorzien van een reactie: spijt van T mobile abonnement | T-Mobile Community! Spreek ik je daar verder? Weet dat ik er alles aan wil doen om te zorgen dat jij weer helemaal blij wordt van jouw abonnement. 

Reageer