Beantwoord

Nog steeds geen opnames mogelijk met de TV box

  • 19 October 2020
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb nu voor de zoveelste keer een nieuwe TV box toegestuurd gekregen, maar nog steeds is het probleem niet opgelost. Ik wordt er nu langszaam een beetje gallisch van. Ik ben nu een paar maanden bezig met T-Mobile diverse mensen gehad, community, er is schijnbaar geen hond die het probleem kan oplossen. Tot 3x sturen ze nieuwe TV box ,lekker makkelijk,maar ik heb al diverse malen gezegd dat het daar niet in zit.Die TV box is goed, ergens zit er een softwarematige fout. 2Weken geleden nog een gesprek met een zeker Anthony van klantenservices gehad die me heeft beloofd alles aan te doen om het probleem op te lossen,en zou ongeveer 2 weken duren, geen kontakt maar alleen weer een TV box. Weer kan ik dat ding terugbrengen naar de post,ik ben sociale werkplaats. Sorry, zeg dan dat jullie geen oplossing weten,dan ga ik uit kijken naar een andere provider,dan blijkt dat er geen capabele techneuten bij T-mobilezijn om dit euvel op te lossen.En de kosten gaan maar door,ik wil daar een goede tegemoetkoming voor hebben. Ik geef als hint mee,dat het misschien aan de router ligt,dit heb ik al eerder verteld maar geen reactie. Doe daar wat mee!!!!

 

icon

Beste antwoord door Brian 19 October 2020, 16:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1

Goedemorgen.

We hebben hier een Huawei. de verbinding is koper en direct met kabel naar de TVbox.

U heeft het over een T-Mobile platform bij mij niet bekend.Ik heb gisteren de '’nieuwe” box die toegestuurd was,aangesloten na een resttingvan alles, Geen enkele verandering. Volgens mij was het dezelfde box die ik al eerder wer teruggestuurd had ,want ik kon het zien aan de zenders in Favourieten.

Zo gauw er signaal is verschijnt er kort de melding '’  er is een eror opgetreden,probeer het later nog eens. Door op het blauwe knop te drukken kom je met veel moeite terug in live TV. Aan de TV box ligt het niet. De internet snelheid is niet de snelste,maar ik zolang wij T-Mobile hebben en dat is een aantal jaren geen enkel probleem gehad, tot een maand of 4 geleden,De   is momenteel ca 11.4 Mbts

Als je een krappe 12 Mb lijn hebt kun je amper opnemen als je wat anders doet, TV stream zit rond de 8 Mb en dat trekt de lijn niet als je ook kijkt, kom je een paar Mb te kort, denk dat daar het probleem door veroorzaakt word.

Staat de box op HD of SD weergave, HD vraagt nog iets meer.

Reputatie 7

Hi @hfigge, ik kijk graag of we dit op kunnen lossen! Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Dan ga ik voor je aan de slag. 

@hfigge Welke router heb je van T-Mobile, bij de Zyxel zou die in alle poorten moeten werken, bij de Huawei en de Draytek werkt TV alleen in LAN poort 3 en 4.

En heb je hem direkt bekabelt aangesloten of gebruik je een draadloze set of switch er tussen, de eerste keer direkt aansluiten op het modem.kan dan ook het probleem oplossen, als dit van toepassing is.

 

Oeps, lees nu de kop dat je niet kan opnemen, heb je wel het nieuwe T-Mbile TV platform, zo niet gaat opnemen ook niet lukken en is het wachten op de omschakeling naar het nieuwe platform waar opnemen in de cloud bij mogelijk is.

Oeps 2, lees nu in je andere topic dat je een opname box hebt, lijkt mij idd sterk dat er meerdere stuk zijn, dus nu de hamvraag, welke verbindingssnelheid van internet heb je, lijkt wel of de lijn het niet aankan waardoor er niet opgenomen word.

 

Reageer