Beantwoord

Nw-2-5 foutmelding netflix op Nvidia Shield

  • 28 November 2019
  • 1 reactie
  • 474 Bekeken

Reputatie 2

Sinds kort (anderhalve week) heb ik een foutmelding op mijn Nvidia Shield waarbij ik geen verbinding meer kan krijgen met Netflix. Alle andere applicaties werken wel naar behoren (e.g. Amazon Prime, Youtube). 

Ik heb inmiddels al contact gehad met Nvidia (welke een nieuw apparaat heeft gestuurd maar wat niet mocht baten). Ik heb tevens contact gezocht met Netflix en alle stappen doorlopen die ze maar konden verzinnen (mocht ook niet baten). Het enige wat mij opviel is dat via de 4G (telefoon als hotspot) netflix het wel doet.

Nu lijkt het dus zo te zijn dat een Netflix update ervoor zorgt dat deze app niet kan werken met de WAN instellingen van de Tmobile Vigor router.

WAN instellingen zijn helaas afgeschermd dus kunnen jullie hierbij helpen? Ik denk zelf dat een MTU van 1472 tenopzichte van auto of 0 een verschil kan maken omdat dit een terugkomend probleem lijkt te zijn in de Netflix wereld.

icon

Beste antwoord door Dave 28 November 2019, 09:12

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

@EduardA

Je hebt jouw probleem ook al in twee andere topics aangekaart. Het is niet nodig om meerdere malen dezelfde vraag te herhalen. Check ook even onze huisregels.

Dit topic gaat op slot.