Beantwoord

Omruilen STB met HD recorder voor 1 zonder

  • 23 April 2020
  • 7 reacties
  • 210 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 13 reacties

Goedemorgen,

 

ik zou graag van mijn HD recorder STB af willen aangezien ik het niet gebruik. Hoe kan ik switchen naar het abbo zonder de Opname functie?

 

mvg,

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 23 April 2020, 15:07

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Vgogh, ik heb het gelijk voor je in orde gemaakt. Je krijgt de vervangende TV Box zonder recorder, onder normale omstandigheden, binnen 5 werkdagen toegestuurd. Door de huidige aangescherpte veiligheidsprotocollen en crisismaatregelen kan het wat langer op zich laten wachten. Mag ik je verzoeken de HD recorder aan ons te retourneren alsjeblieft? Hoe je dit doet, lees je in de e-mail die ik zojuist aan je gestuurd heb. Stay safe, stay strong and stay at home! 💪

Hoi,

 

Ik heb eigenlijk dezelfde wens als Vgogh, ik zou ook graag een vervangende TV Box krijgen zonder recorder in plaats van m'n huidige hd recorder box. Alvast bedankt voor je hulp.

 

Groet, Sebastiaan

Reputatie 7

Hey Sebastiaan,

Zojuist heb ik je verzoek verwerkt! Binnen enkele ogenblikken ontvang je netjes een bevestiging van de wijziging. Het nieuwe TV Boxje ga je binnen enkele dagen ontvangen met de post. Je oude TV Box kun je kosteloos retourneren. :relaxed: Een hele fijne dag gewenst!

Reputatie 1

Hey Sebastiaan,

Zojuist heb ik je verzoek verwerkt! Binnen enkele ogenblikken ontvang je netjes een bevestiging van de wijziging. Het nieuwe TV Boxje ga je binnen enkele dagen ontvangen met de post. Je oude TV Box kun je kosteloos retourneren. :relaxed: Een hele fijne dag gewenst!

Hi Piotr,

 

Kan ik deze tvbox met opname functie dan omruilen voor die van mij zonder?

Reputatie 7
Badge +16

@Erwin t Laten we het verder oppakken in dit topic zodat het overzichtelijk blijft: Opnamefunctie. Thanks! 😁

Reputatie 1

@Erwin t Laten we het verder oppakken in dit topic zodat het overzichtelijk blijft: Opnamefunctie. Thanks! 😁

Maar jason, is het dan mogelijk om een terug gestuurde box om te ruilen met die van mij.

Dan hebben jullie weer een tevreden klant en kan ik stoppen met juridische actie te ondernemen.

 

Reputatie 7
Badge +16

@Erwin t Er is op dit moment geen box met opnamefunctie bestelbaar. Omdat straks met de release van het nieuwe TV-platform ook Cloud Opnemen realiteit wordt, zul je die specifieke box overigens niet meer nodig hebben en kun je voor een vast bedrag per maand opnemen in de cloud.

Wat betreft het afgeven van een signaal wanneer een box met recorder aan ons geretourneerd wordt: dit doen we in principe niet, tenzij een klantenservice medewerker dit met je afgesproken heeft. In dat geval vind ik het ook zeer kwalijk dat er niet proactief gehandeld is door de desbetreffende collega. Bovendien staat het tekort aan TV Boxen met recorder los van het terugsturen van reeds uitgegeven TV Boxen. Als het zo 1-op-1 had kunnen worden geregeld, dan hadden we dat ook absoluut zo gedaan. Dit neemt niet weg dat het nog steeds frustrerend is dat er momenteel geen box met recorder besteld kan worden. Daar is natuurlijk geen excuus voor! 

Reageer