Beantwoord

Omruilen tv box(en)

  • 13 September 2018
  • 3 reacties
  • 386 Bekeken

Ik heb momenteel twee tv boxen die ik wil inruilen/omruilen tegen èèn met opnamefunctie.
Dit moet dus via jullie geregeld worden heb ik al gelezen, en ik ben me ervan bewust dat dit geen nieuw topic is maar ik zie (buiten bellen) geen andere mogelijkheid om dit kenbaar te maken.
Dus bij deze.
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 17 September 2018, 16:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Hi Janne 1, hier zit je goed! Mijn reactie is ietwat verlaat, sorry daarvoor. Is mijn hulp nog nodig? Ik help je maar al te graag met het omruilen van de TV Box. Laat je mij gelijk weten of je beide TV Boxen wil omruilen? En ben je ervan bewust dat een upgrade naar een TV Box met harddisk € 5,00 per maand extra kost? Mooi! Stuur mij een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN en dan zijn we good to go. Ik hoor graag van je! 🙂
Ha Cheyenne,
Mijn tweede tv box is gratis vanwege een toenmalige actie. Ik ga er van uit dat die gratis blijft.
Dus wil ik maar een box inruilen.

postcode enz: (verwijderd ivm privacy!)
Reputatie 7
Badge +5
Hoi Janne, na het ontvangen van jouw gegevens heb ik de wissel meteen in orde gemaakt. Je hebt gelijk: één TV Box blijft helemaal gratis. Je betaalde eerder € 5,00 voor de andere TV Box, dit is nu € 10,00 voor een TV Box met harddisk. De nieuwe TV Box ontvang je binnen 5 werkdagen. Spannend! We sturen ook gelijk een retourdoos mee, om de TV Box zonder harddisk terug te sturen. Hoe het retourneren precies werkt, zie je in deze handige video. Ik zeg opnemen maar!

Reageer