Beantwoord

On demand

  • 25 May 2018
  • 7 reacties
  • 901 Bekeken

Reputatie 1
Wij zitten nu (nog) bij Ziggo maar zitten er hard aan te denken om de overstap te maken naar T-Mobile. Nu kan mijn dochter via de on-demand van Ziggo bijvoorbeels allerlei seizoen van o.a. Dora, Ernst Bobbie en de rest etc terugkijken. Is dat ook mogelijk bij jullie?
icon

Beste antwoord door Sterre 28 May 2018, 17:07

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hi Niels!

Wat een leuk nieuws 🙂. Je bent van harte welkom bij T-Mobile Thuis, mijn collega's en ik ontvangen je met open armen. Ik kan je het Kids & Music themapakket aanraden. Ook kun je via onze TV Anywhere app tot 7 dagen programma's terugkijken. We hebben ook een On Demand afdeling op de TV waar je allerlei series en films kunt huren. Of jouw dochter elk seizoen kan terugkijken van Dora en Ernst, Bobbie en de rest weet ik niet zeker. Ik ga dit voor je navragen! Ik kom zo snel mogelijk bij je terug, goed?
Reputatie 3

Het terugkijk aanbod is heel beperkt dora kun je niet terug kijken, zijn er plannen met het nieuwe platform om dit wel aan te bieden ? Ik wil er extra voor betalen. 

Reputatie 7

Hi @el flaco, daar kan ik nog niet al te veel over zeggen maar binnenkort hoor je zeker meer :wink:  

Reputatie 3

Hi @el flaco, daar kan ik nog niet al te veel over zeggen maar binnenkort hoor je zeker meer :wink:  

Dat roepen jullie iets te lang maar mooi dat er verbetering komt. Wij hebben daarom ziggo voor televisie en tmobile voor het internet dure oplossing maar beste van beide werelden… t mobile heeft bijna geen terugkijk mogelijkheden voor kinderen heel klein beetje uitzending gemist zoals zandkasteel.  Maar geen van je genoemde series heeft t mobile. Bij Ziggo is veel in HD beschikbaar, bij tmobile is de kwaliteit de helft minder letterlijk. 

Reputatie 3

Hi @el flaco, daar kan ik nog niet al te veel over zeggen maar binnenkort hoor je zeker meer :wink:  

3 weken geleden gepost. Ik noem dat niet meer binnenkort. Over drie weken post ik weer als er geen verbetering is. Het begrip binnenkort is aan inflatie onderhevig merk ik. Net als het begrip begin kwartaal 1. 

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @el flaco,

We wachten allemaal met smacht tot ook andere klanten gebruik kunnen maken. Momenteel wordt er door een aantal klanten getest, waaronder door mij. Er worden mooie suggesties gedaan door klanten aan T-Mobile. Hier zijn ze nog mee bezig en vraagt tijd. Zoals ook elders op deze community is te lezen, zou de uitrol medio Q1 zijn. Ik weet niet of ze dat gaat lukken, maar wat ik wel kan delen is dat er erg hard aan gewerkt wordt. Voor de testers zijn er zeer geregeld updates met oplossingen voor de aangedragen suggesties en issues. Hoewel ik begrijp dat dit niet fijn is voor andere klanten die meer uit hun diensten willen halen, moet het product wel goed genoeg zijn voor de uitrol kan starten. 

Reputatie 3

Goedemorgen @el flaco,

We wachten allemaal met smacht tot ook andere klanten gebruik kunnen maken. Momenteel wordt er door een aantal klanten getest, waaronder door mij. Er worden mooie suggesties gedaan door klanten aan T-Mobile. Hier zijn ze nog mee bezig en vraagt tijd. Zoals ook elders op deze community is te lezen, zou de uitrol medio Q1 zijn. Ik weet niet of ze dat gaat lukken, maar wat ik wel kan delen is dat er erg hard aan gewerkt wordt. Voor de testers zijn er zeer geregeld updates met oplossingen voor de aangedragen suggesties en issues. Hoewel ik begrijp dat dit niet fijn is voor andere klanten die meer uit hun diensten willen halen, moet het product wel goed genoeg zijn voor de uitrol kan starten. 


Ik heb al gehoord dat de uitrol niet in q1 is. Tmobile had dat ook niet moeten communiceren omdat dit valse verwachtingen schept. En het belangrijkste punt voor veel klanten is het feit dat er erg weinig series kunnen worden terug gekeken. Zijn door veel mensen topics over geopend. En dat belangrijkste punt, daar is geen nieuw platform voor nodig, ook in het huidige platform kun je meer aanbieden. 

Reageer