Beantwoord

On Demand Terugkijken

  • 2 May 2018
  • 7 reacties
  • 504 Bekeken

Al n paar weken kan ik bij alles wat ik vanaf het begin terug kijk (wat bijv al n half uur bezig is) de film of serie niet afkijken.
Ruim voor het einde springt de film of serie uit en springt over op het op dat moment lopende programma.
Maw terugkijken werkt niet en heb ik dus niks aan.
Kan hier iets aan gedaan worden?
icon

Beste antwoord door Sterre 15 May 2018, 09:34

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hi Wendolala, ik kijk graag met je mee hoe we dit op kunnen lossen! Zou je mij hiervoor van wat meer informatie kunnen voorzien? Even om miscommunicatie te voorkomen, speelt dit bij de Begin Gemist functie van de TV Box? Gebeurt dit bij verschillende zenders? En gebeurt het altijd of soms? En hoe ruim voordat het programma is afgelopen gebeurt dit? Ik hoor het graag van je!
Hai Brian,

Het heeft tot voor n paar weken geleden altijd goed gewerkt.
Mijn 1e irritatie kwam bij het terugkijken van The Big bang Theorie (3 afleveringen Veronica), er was nl maar 1 aflevering terug te kijken bij On Demand.
En ga je live terugkijken wat al bezig is, wordt het moeilijk 3 afleveringen achter elkaar te kijken, daar de laatste al lang afgelopen is, terwijl je net bij de 2e bent.

Bij live films terugkijken naar t begin, ( of het nou 1/2 uur of 1 1/2 uur bezig is).
Springt de film ( schat 30/45 min voor einde) terug op het huidig spelend programma.

En ja, altijd. Op elke zender die ik kijk (stuk of 3)
Ik probeer nu alles op te nemen.
Je wordt vaak onderbroken tijdens het kijken, en op pauze zetten heeft ook zn limiet, dan begin ik overnieuw en voor t einde springt ie weg.
Zeer irritant.

1 keer per week trek ik alle stekkers eruit, om alles opnieuw op te starten, dus daar ligt t niet aan.

Viel me wel op dat mijn Wifi op 5GHZ steeds vaker niet verbindt, dus schakel over op Ext.

Hoop dat je hier iets aan hebt.
Groetjes Wendolala
Reputatie 7
Hi Wendolala,

Bedankt voor je uitgebreide uitleg! Dit geeft ons een beter beeld van jouw situatie. Ik heb direct voor je gekeken wat ik voor je kan doen. Ik zie dat je 2 TV Boxen hebt. Kun je mij het MAC-adres en het serienummer sturen van de TV Box waarop je dit probleem ondervindt? Dit mag je in een privébericht doen. Heb je trouwens alleen bij Veronica last van het vroegtijdig overgaan op het live programma, of ook op andere zenders? Zodra ik de gegevens van je binnen heb, ga ik ze doorzetten naar onze technische dienst. Zij zullen jouw TV Box voor je onderzoeken. Ik hoor graag de informatie van je!
Hoop dat je mijn privé bericht met opgevraagde info hebt ontvangen.
Het is zojuist weer gebeurd met terugkijken va begin op BBC en wederom, een kwartier voor einde programma stopt het en springt over op huidig lopend programma.
Dus neem aan dat de zender niet uit maakt....
Het gebeurd zowiezo altijd bij films...
Soms gaat het goed, bij the Voice bijvoorbeeld.
Hopelijk kan iemand het probleem vinden of misschien ligt t aan het kastje...

Gr Wendolala
Reputatie 7
Hoi Wendolala,

Je privébericht heeft me bereikt, bedankt voor alle gegevens. Dit is inderdaad alles wat ik nodig heb. Excuses voor de late reactie, ik was met het Hemelvaartsweekend druk aan het verhuizen, maar nu ben ik weer 100% van jou! Ik heb jouw situatie meteen doorgezet naar onze technische dienst. Zij zullen jouw TV Box gaan onderzoeken en een oplossing bieden. Zodra ik meer weet, laat ik je het direct weten!
Reputatie 7
Badge +4
Hoi Sterre,

Hier gisteren hetzelfde ervaren bij Begin Gemist.

- Programma was al afgelopen, maar nog niet volgens eindtijd in de gids.
- Programma gestart via (pop up menu >) blauwe knop
- Programma kijken ging prima
- Ca 5 minuten voor tijd stopt Begin Gemist. Helaas. Einde gemist.

Volgens mij niet hoe het zou moeten. 😉
Reputatie 7
Hi Wendolala,

Onze technische dienst is voor je aan de slag gegaan. Kun je de volgende stappen uitvoeren?

1. Haal alle kabels uit LAN 1 t/m LAN 4 van jouw modem.
2. Geef jouw modem hierna een fabrieksreset. Lees in dit topic hoe je dat doet.
3. Wacht tot het modem volledig opgestart is.
4. Steek de kabel die van de TV Box naar het modem gaat in LAN 3 of 4. Zorg er ook voor dat deze kabel goed in de TV Box zit.

Kun je nu testen of Begin Gemist beter werkt? Ik hoor graag van je!

@TAVL. Inderdaag zeg, het heet Begin Gemist, niet "Oeps, Einde Gemist" ! Zou jij bovenstaande stappen ook kunnen uitvoeren? Hou me op de hoogte 🙂 !

Reageer