onaangekondigde werkzaamheden

  • 29 July 2020
  • 5 reacties
  • 209 Bekeken

Van 28/29 juli vonden er onaangekondigde werkzaamheden plaats, dus geen TV. Dit begon om 00.15, een tijd waarop reguliere TV wordt uitgezonden dus midden in een film/programma. Dit was NIET van tevoren meegedeeld, alleen leesbaar op TV-scherm. Lotte een vraag stellen was onmogelijk; na 10 verschillende simpele formuleringen was het deze domme robot nog steeds onduidelijk. Enige compensatie er tegenover stellen van TV-mobile (bijv. gratis film kiezen) blijft tot nu toe uit. De neus van T-mobile gaat steeds harder worden en de provider wordt steeds slechter. Overweeg overstappen naar andere provider na 20 jaar. Slordig en respectloos tegenover de klanten van wat eens een prima provider was. Daar is nu weinig van over. Zo ga je niet om met klanten!

 


5 reacties

Ik ben het van harte eens met @janetojungle !
Ook ik zat nog te kijken gisterenavond tot inderdaad er tekst in beeld verscheen met “Onderhoud” en een heel verhaal.
Gelukkig heb ik ook nog een schotel en kon ik via satelliet verder kijken, maar ook ik vind dit, zeker zo onaangekondigd, ongepast, en dan zeg ik het vriendelijk!!

Reputatie 7

Hey @janetojungle & @Wim Kreuger,

Excuses dat jullie hinder van het onderhoud hebben ondervonden! Wanneer er grootschalig onderhoud wordt uitgevoerd dan laten we dit altijd tijdig weten via een e-mail en het onderhoudstopic. Nu begrijp ik dat er naast het grootschalig onderhoud ook TV werkzaamheden zijn geweest waarbij geen melding van is gemaakt. Hiervan zijn jullie onder andere de dupe van geworden. We gaan dit met ons team reviewen en ervoor zorgen dat de communicatie over toekomstig onderhoud duidelijker wordt gecommuniceerd.

Bedankt. Is zo lullig als je uit je werk midden in een programma zit met drankje, hapje, benen omhoog en T-mobile voor je neus terwijl T-mobile dan verschijnt in de vorm een mededeling

 

Dank,

ik kwam dan wel niet uit mijn werk, maar dat benen omhoog, drankje knabbeltje herken ik wel.

We gaan het zien en hopen op geen herhaling.

Reputatie 7

Volgende keer kunnen die beentjes gewoon op de bank blijven! Of jullie worden tijdig netjes op de hoogte gebracht van een eventueel onderhoud. :wink:

Reageer