Vraag

Ondertiteling per TV Box


Ik zit nu meer dan een jaar bij T-Mobile thuis op zich tevreden . Maar de mogelijkheden met de decoder vind ik bedroevend.
Zoals de ondertiteling, wij hebben twee decoders. een kijkt bijvoorbeeld Nederland 1 (Nederlands programma) en krijgt die irritante ondertiteling er onder. Dan schakel je deze uit en vervolgens kijkt de ander op decoder 2 bijvoorbeeld Historie. En die heeft dan geen ondertiteling meer. Dus die zet hem weer aan..... Heb je gelijk weer ondertiteling bij alle programma's.

Ik heb dit eerder aangegeven en vindt het echt waardeloos dat daar nog steeds niets mee gedaan is. Ik neem aan dat meerderen daar laatst van hebben.

T-Mobile onderneem eens actie!!!!!

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hi @Renze-lwd, ondertiteling via de TV Box zelf (dus niet via de uitzending) gaat inderdaad via een centraal systeem net zoals bijvoorbeeld de favorieten. Met de huidige opzet die we hebben is dit niet aan te passen.

Reageer