Beantwoord

ondertiteling per zender aanzetten

Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 1
Hans-Juriën schreef:

Het is momenteel helaas kiezen tussen 'ingebakken' ondertiteling of de keuze hebben om de taal te kiezen. Voorlopig kunnen we dit niet per kanaal instellen 😞

Volgens mij zijn de meningen nogal verdeeld hierover. Persoonlijk vind ik de optie om eenvoudig te switchen via één van de gekleurde knoppen ook heel elegant. Dan heeft iedereen namelijk de mogelijkheid om eenvoudig te kiezen wat hij/zij wilt. Het wordt besproken en we komen er op terug... :)

Is er inmidels al meer bekend over het eenvoudig kunnen switchen tussen ondertitels. Wordt er een beetje moet van om steeds tig stappen in het menu te doorlopen bij het wisselen van zender om de ondetiteling aan (bij travel, animal planer) of juist weer uit tezetten (npo 1/2/3) ....
Reputatie 1
Ja had verwacht dat het met de laatste update wel eens gefixt zou zijn, bv door simpelweg op een gekleurde knop van de ab te drukken
Reputatie 5
Badge +2
De ontwikkeling om eenvoudig te switchen tussen ondertitels is volgens mij nu in ontwikkeling. Ik ga proberen te achterhalen wat de verwachting is wanneer dit live gaat.
Reputatie 1
Hans-Juriën schreef:

De ontwikkeling om eenvoudig te switchen tussen ondertitels is volgens mij nu in ontwikkeling. Ik ga proberen te achterhalen wat de verwachting is wanneer dit live gaat.

En heb je al een update over wanneer het live gaat?

Reageer