Beantwoord

One4All afstandsbediening koppelen Entone

  • 27 February 2019
  • 8 reacties
  • 1273 Bekeken

Ik heb de Entone box voor interactieve tv. Ik wil een One for All afstandsbediening gebruiken, maar in de lijst met merken staat Entone er niet bij. Weet iemand welke code te gebruiken is om deze box ook met de One for All te kunnen bedienen?
icon

Beste antwoord door stefan.1997 5 March 2019, 16:51

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hey @RonaldBteDH,

Is het koppelen nog gelukt? En welke versie van de afstandsbediening gebruik je? Ik weet dat @stefan.1997 ook een One4All afstandbediening gebruikt. Misschien kan hij je verder op weg helpen.
Reputatie 6
Badge
Hi @RonaldBteDH.

Lees voor meer informatie over mijn ervaringen met one4all in dit topic!
Dank voor de reacties, maar ik ben nog niets verder. Leuk die ervaring met One4All, maar ik zie nergens de code die nodig is. Ik lees alleen de tip koop een One4all, dat had ik dus al gedaan, maar voorlopig kan ik er niks mee. Je zou denken dat als T-mobile een box levert van 10 (!!!) jaar oud, dat de bijbehorende code ergens wel bekend zou zijn. Helaas...
Reputatie 6
Badge
Welk type one4all heb je? De meeste hebben een zelflerende functie. Zo kun je alle knopjes van de entone afstandsbediening overseinen. Zo heb ik mijn one4all werkend gekregen.

Er is inderdaad geen goede code beschikbaar. Als het goed is werkt de code van Vodafone of Amino deels.
Ik heb de URC7980. Alle apparaten werken, behalve het kastje van T-mobile.
Reputatie 6
Badge
Zo werkt het overseinen. Het kost even wat tijd maar het werkt prima!

Dank, ik ga het proberen.
Het is gelukt hoor, dank!

Reageer