Beantwoord

'onlangs gekeken'

  • 6 September 2019
  • 10 reacties
  • 511 Bekeken

Ik kan bij bij TV Anywhere tv- kijken de knop 'onlangs gekeken' niet meer vinden/zien. Waar zit hij?
icon

Beste antwoord door Brian 20 September 2019, 16:10

Bekijk origineel

10 reacties

Het is een app ( TV Anywher)die moet je dan even downloaden.
Gr.Wil25
Deze week mijn telefoon gereset en is de TV Anywhete app opnieuw geïnstalleerd. Nu is de bovenste rij weg. Ik bedoel dus de rij "Onlangs bekeken" staat er niet meer. De app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd nogmaals. Maar blijft weg. Hoe is dit op te lossen ?
Hallo Corne'.
Ik heb de app net bij mij geinstalleerd via Google Chrome.
Dat lukte zonder problemen,maar je moet wel nog bij T-Mobile inloggen.
Je hebt het over een rij,ik weet niet wat je er mee bedoeld.
Bij mij is er geen rij.
Gr.Wil25.
Hoi Wil25, de app werkt bij mij ook, ook ben ingelogd, anders werkt het niet. Ben gebruiker van de app vanaf dag 1.
Als je de app opent, staat hij meestal op de "home" optie.
Onder in beeld staan de zenders van links naar rechts. Het kopje heet "Al je zenders". Daarboven kun je een rij hebben met als kopje "Favoriete zenders". Daarboven heeft bij mij altijd nog een rij gestaan met al kopje "Onlangs bekeken".

Die laatste rij is na de laatste herinstallatie verdwenen.
Nu is de vraag, doe ik iets fout ? Zou niet weten wat, maar nooit te oud om te leren.
Hallo Corne'
Als je de app opent,krijg je eerst je favoriete zenders.
Daar naast staat aanpassen
En verder naar beneden krijg je al je zenders.
Onderaan links staat Home,daarna de pijl naar rechts TV kijken,Daar langs TV gids en daar weer langs de drie streepjes voor instellingen.
Meer kan ik er niet van maken.
Succes er mee.
Gr. Wil25.
Wil25,

Dank je.

Even voor de volledigheid. Zoals jij het beschrijft is het nu dus bij mij ook, maar stond er boven de rij met favoriete zenders nog een rij met onlangs bekeken zenders.
Die laatste is er dus niet meer sinds eergisteren.
Geen onoverkomelijk probleem hoor.
Nogmaaks dank
Reputatie 7
Hi @Corné S, @merel35 ik vermoed dat de rij is verdwenen door de reset van je telefoon waardoor de app jouw kijkgeschiedenis kwijt is. Nadat je weer een aantal programma's hebt bekeken zal hij weer terug komen!
Goedemiddag Brian,

Dat is helaas niet zo.
Had het namelijk ook op mijn pc...
Maar is er sinds gisteren weer...
Iig bedankt voor de tip.
Reputatie 7
Hi, het bleek achteraf inderdaad om een bug te gaan, deze is inmiddels opgelost. Excuses voor het ongemak!

Reageer