Beantwoord

onterecht kosten in rekening gebracht voor TV Box

  • 22 February 2021
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Beste T-mobile,

 

Op dit forum lees ik veel klachten over onterecht in rekening gebrachte kosten voor niet retour gezonden apparatuur. Nu heb ik maanden geleden een vervangende TV-box gehad. De oude is direct retour gestuurd. Ook ik kreeg veel mail met de vraag om de tv box te retourneren, hierop heb ik elke keer gereageerd. Nu zie ik tot mijn verbazing dat er voor deze tv-box kosten in rekening zijn gebracht. Dit kan niet niet de bedoeling zijn. Bijgaand bewijsstuk toont aan dat ik de oude tv-box heb afgegeven bij een pakketpostpunt en deze in behandeling is genomen door de pakketdienst.

 

Graag ontvang ik z.s.m. het bedrag van 90 euro retour. bvbd.

inleverbewijs pakketpunt

 

icon

Beste antwoord door Brian 25 February 2021, 14:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

@rjklupper Ik heb de vergoeding zojuist voor je aangemaakt! Het bedrag wordt verrekend met je factuur van maart en het overgebleven bedrag staat begin april op je rekening!

@stefan.1997 In jouw geval snap ik niet helemaal waar het mis is gegaan, de beide bedragen, 1 keer € 90,- en 1 keer € 75,- zijn voor jou direct vergoed in februari en augustus van 2020 en verrekend met de facturen van een maand later. Ik zie zelf ook niets meer open staan maar ik zie inderdaad wel een aantekening van onze incasso afdeling. Zou je mij misschien wat meer toelichting kunnen geven? Dan ga ik daar achteraan voor je!

Reputatie 6
Badge

Bij mij loopt dit al maanden. Er staat bij mij € 165 open. Dit is een tvbox en een modem.  Echter kan ik aantonen dat ze beiden zijn terug gestuurd. Na maanden heen en weer bellen, heb ik gelijk gekregen. Echter wist de afdeling die over de blokkades ging er niks vanaf. Dus T-Mobile sloot me zonder iets te zeggen af. Ik heb nu weer internet door 165€ vooruit te betalen. Crediteren schijnt nu ook weer moeilijk te zijn.  
 

echt een ernstig probleem!

 

Reageer