Beantwoord

ontgrendelen opheffen van zenders

• 21 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 173 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb sinds kort een tv-box van T-Mobile en nu zit ik met het probleem dat sommige zenders steeds vergrendelen.

Nu moet ik die met een code ontgrendelen.

Idd via menu gekeken, maar alles staat op ontgrendeld.

T-Mobile gebeld, gereset en nog steeds dit probleem. Ze kon het niet oplossen voor mij.

??? Dat is toch geen doen.

icon

Beste antwoord door Jason 21 oktober 2020, 16:45

Hoi @MdeHess, welkom op de Community!

Cristien en Waqqas hebben je al geholpen, dus mijn toevoeging is alleen bedoeld om te verduidelijken waar je dit precies kunt aanpassen:

Druk op de menu-knop van je afstandsbediening menu.png. Ga naar de categorie 'THUIS' en klik dan links in het scherm op 'Wissel Profiel'.

wissel-profiel.png

Kies het gewenste profiel en navigeer vervolgens naar de leeftijdsgrens met de pijltjestoetsen op je afstandsbediening. Je kunt kiezen uit de leeftijdsgrenzen: AL (Alle Leeftijden), 6, 9, 12, 16. Dit zijn de leeftijden gegeven door Kijkwijzer. Kies de gewenste leeftijdsgrens en druk daarna op “Bevestigen”.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @MdeHess 

Heb je toevallig niet meerdere kijk profielen met elk voor een bepaalde leeftijd?

Bij voor welke leeftijd selecteer eens 16 of 18 in plaats van all, dat zou ook kunnen helpen.

All is de zenders die geschikt zijn voor alle leeftijden.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @MdeHess  Welkom! 
Als het goed is staat er ergens een optie voor leeftijd vergrendeling? 

Zet die eens op 18 Volgens mij heeft dit met kijkwijze te maken.

Ik hoor graag of het helpt!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MdeHess, welkom op de Community!

Cristien en Waqqas hebben je al geholpen, dus mijn toevoeging is alleen bedoeld om te verduidelijken waar je dit precies kunt aanpassen:

Druk op de menu-knop van je afstandsbediening menu.png. Ga naar de categorie 'THUIS' en klik dan links in het scherm op 'Wissel Profiel'.

wissel-profiel.png

Kies het gewenste profiel en navigeer vervolgens naar de leeftijdsgrens met de pijltjestoetsen op je afstandsbediening. Je kunt kiezen uit de leeftijdsgrenzen: AL (Alle Leeftijden), 6, 9, 12, 16. Dit zijn de leeftijden gegeven door Kijkwijzer. Kies de gewenste leeftijdsgrens en druk daarna op “Bevestigen”.

Oooh dat is idd het probleem geweest! Top top top!!!! Heerlijk bedankt allemaal!

Reageer