Beantwoord

Ontvanger met harde schijf niet beschikbaar?

  • 8 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 259 Bekeken

Ik ben voor een kennis alles in 1 abonnementen aan het vergelijken. In het bestelproces zie ik op zijn adres geen ontvangers met opnamefunctie beschikbaar zijn.

Betekent dit dat deze functie niet beschikbaar is op zijn adres (gaat om glasvezel via WBA)? Of gaat er iets anders mis?

Klopt het, voor de vergelijking, dat een ontvanger met harddisk nog altijd 5 euro per maand extra kost?
icon

Beste antwoord door Brian 10 oktober 2019, 15:16

Hi @up87, dat kan ben ik bang kloppen. Op dit moment hebben we een tekort aan TV Boxen met opnamefunctie. Omdat de voorraad beperkt is willen we er voor zorgen dat we nog exemplaren hebben voor bestaande klanten (bij bijvoorbeeld defecten) maar is het op dit moment niet mogelijk voor nieuwe klanten om deze te bestellen. Zodra er weer voldoende voorraad is kunnen we de TV Box uiteraard wel achteraf nog omruilen. Het maandbedrag wordt dan inderdaad € 5,- hoger. Als je nog andere vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hi @up87, dat kan ben ik bang kloppen. Op dit moment hebben we een tekort aan TV Boxen met opnamefunctie. Omdat de voorraad beperkt is willen we er voor zorgen dat we nog exemplaren hebben voor bestaande klanten (bij bijvoorbeeld defecten) maar is het op dit moment niet mogelijk voor nieuwe klanten om deze te bestellen. Zodra er weer voldoende voorraad is kunnen we de TV Box uiteraard wel achteraf nog omruilen. Het maandbedrag wordt dan inderdaad € 5,- hoger. Als je nog andere vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Reageer